Akrofobiya və ya yüksəklik qorxusuna necə qalib gəlmək olar? – Topic.az
Akrofobiya və ya yüksəklik qorxusuna necə qalib gəlmək olar?

Akrofobiya və ya yüksəklik qorxusuna necə qalib gəlmək olar?

Bəzi insanlarda yüksəklik qorxusu bir müddət sonra öz-özünə keçir. Ancaq illər keçdikcə heçnə baş vermirsə hərəkətə keçməlisiniz. Təəssüf ki, bu fobiya ilə mübarizə aparmaq üçün mövcud olan texnikalar təsirsizdir. Problem ondadırkı, yüksəklik qorxusu – təhlükəsizliyə qarşı məsuliyyət daşıyan bir qoruyucu mexanizm istehsal edən təbii qorxudur. Ancaq, normal olaraq, o panika dərəcəsinə çatmamalıdır. Fobiya – patoloji, qaçınılmaz bir qorxudur. Özünüzü ümidsiz hesab etməyin. Bir çox insanlar psixoterapevt köməyi olmadan belə akrofobiyanı məğlub edə biliblər. Bu qorxu ilə necə mübarizə aparmaq lazım olduğuna baxaq.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 23.01.2019 Baxış sayı:  814 Müəllif: 
Akrofobiya

Akrofobiya

Ölüm qorxusundan qurtulun

Bir çox müasir psixoterapevtlər müxtəlif fobiyaların və patoloji qorxuların əsasının ölüm qorxusu olduğunu deyirlər. Əlbəttə ki, bu qorxunu aradan qaldırmaq çətindir, ona görə də bir çox insanlar bu barədə düşünməməyə çalışırlar. İnsan özünü belə düşüncələrdən uzaqlaşdırdıqda, onları görməməyə və ya başqa şeylə boğmağa çalışdıqda, onun qorxuları yox olmur, başqa formalarda özünü göstərməyə başlayır. Məsələn, yüksəklik qorxusu. Axı insan yüksəklikdən qorxmur, hətta bundan xəbərdar olmasa da, birdən ayağı ilişib yıxılsa nə ola biləcəyindən qorxur. Buna görə də, ölüm qorxusundan qurtulmaq üçün bir çox digər fobilərdən azad olmaq lazımdır. Bunu necə etmək lazımdır? Tək, vahid resept yoxdur, lakin artıq bir çox insana kömək edən effektiv üsullar var. Onlara baxaq.

Əvvəlki həyatdakı inanc bəzi insanlara kömək etdi. Çünki bir çox dinlər insanın əbədi bir varlıq olduğunu öyrədirlər. Səmada, cənnətdə əbədi həyata olan inanc dünyavi qorxu ilə mübarizə aparmağa kömək edir. Ölümdən sonrakı həyatı ətraflı şəkildə öyrənən insanda tədricən bu qorxu itir, çünki bu artıq bilinməyən deyil başa düşülən bir şeydir. Müasir elm əbədi həyatın yoxluğunu sübut etmir, ona görə də, sübut olmadan onun mövcudluğunu inkar etmək mümkün deyil. Buna görə, əbədi həyata inanmaq üçün heç vaxt gec deyil, bunun heç bir zərəri yoxdur, ancaq fobidən xilas olmaq üçün kömək edəcəkdir.

Əgər insan ateistdirsə və heç cür ruhun əbədi olduğuna özünü inandira bilmirsə, başqa bir yol var. Qorxu üçün rasional bir izahat tapmaq və onu minimuma endirmək lazımdır. Niyə qorxduğunuzu özünüzə izah edin. Sağlamlığınız belə qorxulara səbəb ola bilərmi? Onlardan qurtulmaq üçün sağlamlığınıza diqqət yetirin. Bəlkə keçmişdə təhlükəli vəziyyətlərə düşmüsünüz və buna görə qorxursunuz? Keçmişin travmatik vəziyyətlərini həll edin və şəfa tapın.

Başqa bir yol daha var – sadəcə özünüzü qorxmağa ehtiyac olmadığına əmin etməlisiniz. Tezliklə olmayacaq şeydən qorxmaq bu günün sükunətliyini əlinizdən alır, buna görə gələcəkdə ola biləcək şey üçün vaxtınızı boşa sərf etməyin.

Akrofobiyaya necə qalib gəlmək olar?

Bir qayda olaraq, insan yuxarıda göstərilən akrofobiyanın əsas səbəblərini ortadan qaldırdıqdan sonra, qorxu azalır və patoloji olmur. Ancaq bir müddət yüksəkdən baxanda panik ataklar baş verə bilər. Onlarla necə mübarizə aparmaq lazımdır?

Psixoterapevt köməyi ilə və ya müstəqil fobiyanı aradan qaldıra bilərsiniz. Bir qayda olaraq, psixoterapevtik üsullar tibbi müalicəni təmin etmir, baxmayaraq ki, bəzi hallarda dərmanlar faydalı ola bilər.

Fobiyanın müxtəlif növləri ilə mübarizə aparan, qədim, sübut edilmiş, dərmansız bir üsulu var. Söhbət vərdişdən gedir. Bir şey bizim üçün vərdiş halini aldıqda, bədən qıcıqlandırıcılara qarşı stress reaksiyasını dayandırır və ya daha az edir. Praktikada bu necə işləyir?

Vəziyyəti düşünün. İnsan akrofobiya səbəbi ilə, eskalatorla metroya düşmək üçün özünü məcbur edə bilmədi. Hər ilk addımı atdıqda, bədəni soyuq tər basdı, əlləri və ayaqları titrəməyə başladı və o panik atak nəticəsində geriyə qaçdı, hiss keçirdiyi stressdən 30-40 dəq özünə gələ bilmədi. Hündürlüyü hər düşündüyündə əlləri tərləyirdi. Və o problemi həll etməyə qərar verdi. Əvvəlcə o, dostunun köməyinə dayanaraq liftlə aşağı düşdü, daha sonra ticarət mərkəzində kiçik eskalatorlardan istifadə etməyə çalışdı. Bir ay sonra, yüksəklik qorxusunun azaldığını hiss etdi, artıq panik ataklar olmurdu. O, vaxtdan bəri o yüksəkliyi özü üçün vərdiş halına gətirməyə çalışdı, yüksək körpülərdə gəzməyə başladı. Biraz sonra uzun eskalatorla düşmək onunçun elədə qorxulu deyildi. Daha sonra, o təyyarə ilə səyahətə çıxdı, paraşütlə atladı və s. Lakin, yüksəklik vərdişini inkişaf etdirmək üçün azdan başlamalı və bunu mərhələlərlə etmək vacibdir.

Hər bir şeyə alışa bilərsiniz və bu fobiya üzərində qələbənin əsas amilidir. Onun səbəblərini aradan qaldırıb, qıcıqlandırıcılara alışdıqda, onlarla əlaqəli stress və qorxulardan xilas ola bilərsiniz.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Vitamin D çatışmazlığı
Həyat tərzi   ⁄   26.12.2019   ⁄   306  baxış

Vitamin D çatışmazlığı nədir?

D vitamini çatışmazlığı, sağlam qalmaq üçün kifayət qədər D vitamini qəbul etmədiyiniz deməkdir. Çatışmazlığı şiddətli əlamətlərə səbəb olan vitamin, bədənin bir çox fərqli funksiyası üçün istifadə olunur. Sümüyün əsas quruluş hissələrindən biri olan kalsiumun əmilməsi üçün D vitamininə ehtiyac vardır.

Həyat tərzi   ⁄   24.12.2019   ⁄   237  baxış

B12 vitaminin bilinməyən 8 faydası

Yorğunluğunuz, narahatlığınız hətta çəki probleminizin səbəbi B12 vitamininin çatışmazlığından qaynaqlana bilər. B12 vitamini necə alınır?

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   132  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?