Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır? – Topic.az
Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır?

Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır?

Çox insanlar arıqlamağı aclıqda və ya idman zalında keçirməkdə görür. Bəli, məşqlər formada qalmağa yaxşı təsir göstərir. Ancaq ən əsası siz nə yeyirsiz və necə bişirirsiz. Düzgün pəhriz bədənə ziyan vermədən asanlıqla çəki itirməyinizə kömək edəcək.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 27.03.2019 Baxış sayı:  1859 Müəllif: 
Arıqlamaq-sağlam qida

Hansı qidaları qəbul etmək olar

Arıqlamaq üçün qəbul olunan qidalar çox saydadı, lakin sizin yemək seçiminə ciddi yanaşmanız lazımdı.

Taxıllar

Bu məhsullar qrupu, həzm sistemimizə faydalı olan və kilo verməyə kömək edə biləcək bitki lifləri ilə zəngindir. Onlara görə, doyma hissi tez gəlir və uzun müddət davam edir. Bundan əlavə, taxıl istehlakı bədənin dəyərli elementlərlə doyurulmasında faydalıdır. Bunlara fosfor, sink, magnezium, dəmir, selenium və s. daxildir. Bu maddələr bədənə faydalı təsir göstərir. Xüsusilə, maddələr mübadiləsini sürətləndirirlər.

Diyetoloqlar bu taxıllara üstünlük verməyi tövsiyyə edir:

  • Qreçka
  • Düyü
  • Çovdar
  • Yulaf
  • Arpa

Tez bişən sıyıqlardan imtina edin. Onların tərkibində yalnız karbohidratlar var və sizə heç bir fayda verməyəcək. Ən azı 10 dəq bişən sıyıqları alın. Onlar faydalıdır.

Ət və balıq

Ət-balıq

Ət-balıq

Bu, əzələ toxumasının qurulması üçün zəruri bir proteindir. Arıqlamaq üçün ətdən imtina etmək yağ toxumasının yığılmasına və eyni zamanda əzələ itkisinə gətirib cıxarır. Və bədən hələ ətin də həzminə çox enerji sərf edir. Uzun müddət belə bir yeməkdən sonra aclıq hissini unutursunuz. Diyetoloqlar ətin az yağlı növlərinə üstünlük verməyi məsləhət görür – yağsız mal əti, dovşan, toyuq və hinduşka əti. Həmçinin menyuya yumurta da daxil edin.

Kilo itkisi sahəsində bəzi mütəxəssislər ən yaxşı ətin soyuq sularda üzən balıqlar olduğunu düşünürlər. O, yalnız zülallarla deyil yod və omeqa 3 turşuları ilə də zəngindir. Az yağlı balıq seçin. Dəniz məhsullarından da istifadə edin: krivetka, kalmar və s. Zülala geldikdə isə, bir dəfəyə 20-30 qramdan çox almağınızdan qorxmayin, həzm olunacaq.

Tərəvəz

Məhsulların bu qrupu az kalorili olmağı ilə fərqlənir. Həmçinin, tərəvəzlər bədənin həzmi üçün çoxlu enerji sərf edən liflə zəngindir. Bitki lifi həzm sistemini yaxşılaşdırır və maddələr mübadiləsini normallaşdırır. Həm də lif yemək ilə daxil olan yağların həzm olunmasına imkan vermir.

Kilo verən tərəvəzlərə aiddir:

kələm (gül kələm, ağ kələm, brokoli), pomidor, xiyar, bibər, kabaçok, turp, selderey (kökü) və s.

Unutmayın, çuğundur və yerkökü çiy halda yeyilməlidir. Bişmiş halda onlar bədəndəki şəkər səviyyəsini artırır bu da yanlarda artıq yağların əmələ gəlməsinə səbəb olur.

Meyvə

Qreyfurt

Qreyfurt

Çox meyvələrin tərkibində karbohidratlar aşağı səviyyədədir. Buna görə də, onların qanda qlükoza səviyyəsinə xüsusi təsiri yoxdu. Meyvələr də liflərlə zəngindir.

Arıqlamaq istəyənlərə isə  bu meyvələri qəbul etmək olar.

Qreyfrut, alma, nar, armud, kivi, şaftalı

Süd məhsulları

Son zamanlar qatıqla arıqlamaq çox yayılıb. Qatıq kasium ilə zəngindir, hansiki yağ hüceyrələrini parçalamağa kömək edir. Həmçinin, o orqanizmin əzələ toxumasını qurması üçün lazım olan asanlıqla həzm olunan zülallarla zəngindir. Ancaq bu süd məhsullarının bütün üstünlükləri deyil. Belə ki, bərk pendirlərin tərkibində triptofan var. Bədəndəki bu amin turşusu xoşbəxtlik hormonu – endorfinə çevrilir. Diyetoloqlar belə bir qənaətə gəliblər ki, arıqlayanlar öz menyularına pendir daxil edərlərsə, bu onların diyeti pozub şirniyyat yemələrinin ehtimalını azaldır. Buna görə, tort yemək istəyirsinizsə bir dilim pendir yeyin. Amma 20-30 qramdan çox olmamaq şərti ilə yağlı qidalar qəbul etmək olar.

Tövsiyyə olunan süd məhsulları bunlardır (pendirdən başqa):

Qatıq 2,5% yağlılıq

Təbii yoqurt (qatqısız)

Kəsmik 5% yağlılıq

Pendir (yağlılığı 20%-ə qədər)

Tam yağsız qidaları almayın. Onlardan yağı çıxarıb bitki tərkibli yağlar əlavə edirlər. Az yağlı süd məhsulları yeyin.

Qadağan olan məhsullar

 

Çipsi- mayonez

Çipsi- mayonez

Bunlara trans yağları daxil olan məhsullar daxildir: yarıfabrikatlar, marqarin, çips, mayonez və s. Bundan əlavə, satılan meyvə şirəsi və qazlı içkilərdən imtina etməlisiniz. Həmçinin, şorabalar və konserv qidalardan istifadə etməməlisiniz. Nişastalı (kartof, düyü) qidalar da olmaz.

Gündə neçə dəfə yemək lazımdır?

Diyetoloqlar deyir ki, yemək tez-tez lakin, az porsiyalarda qəbul edilməlidir. Təxmini 5-6 dəfə. Hər yeməkdə qadınlar 200 qram, kişilər 300 qramdan çox yeməməlidir.

Bu məsləhətlər sizin üçün faydalı olacaq:

  1. Yeməkdən 20 dəq əvvəl bir stəkan su için.
  2. Kiçik boşqablarda yeyin. Onlarda kiçik porsiya da böyük görsenir.
  3. TV qarşısında və ya kompyuter arxasında yeməyin. Daimi yayınma istehlak miqdarını 20% artırır. Yeməkdən zövq almayacaqsınız və daha çox yeyəcəksiniz.
  4. Fastfood yeməyin. Yalnız özünüz hazırladığınız yeməkləri yeyin və ya kafedə mayonezsiz yeməkləri seçin. Və heç bir qizardılmış və yağlı yeməklər olmaz.

Əlbəttə ki, işdə bu cür rejimə əməl etmək çətindir. Buna görə də, həmişə üstünüzdə qoz-fındıq, təzə alma, xiyar dilimləri və ya şəkərsiz kəsmik kimi atışdırmalıqlar götürün.

Arıqlamaq üçün menyu necə qurulur?

Kalorinin böyük bir hissəsini günün birinci yarısı qəbul etməlisiniz. Buna görə səhər yeməyi zəngin, nahar isə balanslı olmalıdır. Yeri gəlmişkən, günün birinci yarısı şirniyyat da yemək olur. Çünki şirin beyin üçün vacibdir. Yalnız qədərini bilin. Su içməyi də unutmayın. Günə ən azı 1,5-2 litr tükətməlisiniz. Bu arıqlamaq üçün içilən yaşıl çay, qəhvə, meyvə şirəsindən əlavə içilməlidir.

İdmandan əvvəl və sonrakı qidalanma

idman-sağlamlıq

idman-sağlamlıq

İdmandan öncə düzgün qidalanmamaq idman zamanı narahatçılığa səbəb ola bilər və ya onu faydasız edə bilər. İdmandan 1 saat öncə yemək lazımdır. Yaxşı olarkı tərkibi zülal və karbohidratlı olsun. Kəsmik, qaynadılmış balıq, toyuq, yumurta kimi. Zülallar kimi karbohidratlar da yaxşı həzm olunmalıdır. Mükəmməl bir seçim kimi, meyvə, tərəvəz sayılır. Məşq zamanı mütləq çoxlu maye qəbul olunmalıdır. Bir saat orta intensivlikdə idman edirsinizsə 1 litr maye itirirsiz.

İdmanın nəticəsini görmək üçün ordan sonrakı qidalanma düzgün seçilməlidir. Hətta bəzi sürətli karbohidratlar + zülallar qəbul edə bilərsiniz. Məsələn, yarim banan. Bu enerjinin sürətli bərpası üçün lazımdır. İdmandan sonra tərəvəzli salatla balıq və ya ət, dəniz məhsulları yeyə bilərsiz.

Yeri gəlmişkən, idman üçün idman zalına getmək vacib deyil. Evdə də bəzi idmanları etmək olar. İdman üçün ən yaxşı seçim qaçmaqdır. Qaçmağa 10 dəqiqədən başlayıb getdikcə artıra artıra 1 saata çatdırmalısız. Bu üsulla aya 10 kq –a qədər çəki ata bilərsiniz. Arıqlamaq üçün gündəlik ayaqla da gəzmək vacibdi. Günü 20 dəqiqədən başlayıb getdikcə çoxaldırsınız.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

Darçın tozu
Həyat tərzi   ⁄   15.10.2020   ⁄   140  baxış

Darçının faydaları nədir?

Çin təbabətində ənənəvi bir dərman olaraq istifadə edilən darçının həzm və mədə problemlərinə faydası olduğu bilinir. Bir çox xəstəlik üçün faydalı olan bu qida mütləq istehlak edilməlidir. Bəs Darçının faydaları nədir? 

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   273  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   703  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.

qara duyu nedir
Həyat tərzi   ⁄   12.05.2020   ⁄   695  baxış

Qara düyü nədir? Qara düyünün faydaları nələrdir?

Qara düyü son illərdə faydaları ilə çox məşhur oldu. Tərkibində yüksək miqdarda lif və minerallar olan qara düyünün ürək xəstəlikləri və xərçəngdən qoruyucu ola biləcəyi də deyilir. Bəs bu qara düyü nədir, faydaları nədir? Qara düyü necə bişirilir?

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   770  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   1005  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Həyat tərzi   ⁄   26.10.2020   ⁄   132  baxış

Darçının insan orqanizmasına faydaları

Darçın çox dadlı ədviyyatdır. Darçın, elmi olaraq Cinnamomum olaraq bilinən ağacların daxili qabığından hazırlanmış bir ədviyyatdır. İki əsas darçın növü var: Seylon darçını: “Həqiqi” darçın kimi də tanınır, digəri Cassia darçındır. Bu gün daha çox yayılmış və insanların “darçın”  olaraq adlandırdığları növdür.

Darçın tozu
Həyat tərzi   ⁄   15.10.2020   ⁄   140  baxış

Darçının faydaları nədir?

Çin təbabətində ənənəvi bir dərman olaraq istifadə edilən darçının həzm və mədə problemlərinə faydası olduğu bilinir. Bir çox xəstəlik üçün faydalı olan bu qida mütləq istehlak edilməlidir. Bəs Darçının faydaları nədir? 

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   273  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   184  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   350  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   1001  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Reklam

Son yazılar

Həyat tərzi   ⁄   26.10.2020   ⁄   132  baxış

Darçının insan orqanizmasına faydaları

Darçın çox dadlı ədviyyatdır. Darçın, elmi olaraq Cinnamomum olaraq bilinən ağacların daxili qabığından hazırlanmış bir ədviyyatdır. İki əsas darçın növü var: Seylon darçını: “Həqiqi” darçın kimi də tanınır, digəri Cassia darçındır. Bu gün daha çox yayılmış və insanların “darçın”  olaraq adlandırdığları növdür.

Darçın tozu
Həyat tərzi   ⁄   15.10.2020   ⁄   140  baxış

Darçının faydaları nədir?

Çin təbabətində ənənəvi bir dərman olaraq istifadə edilən darçının həzm və mədə problemlərinə faydası olduğu bilinir. Bir çox xəstəlik üçün faydalı olan bu qida mütləq istehlak edilməlidir. Bəs Darçının faydaları nədir? 

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   273  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Turizm   ⁄   04.09.2020   ⁄   196  baxış

Zürafə Boyunlu Qadınlar

“Zürafə boyunlu” olaraq bilinən dünyanın ən uzun boyunlu qadınları Kayanlar adlı bir xalqın üzvləridir.  Kayan xalqı Cənub-Şərqi Asiyada- Burma və Tayland kimi də bilinən Myanmada yaşayır. Kayan qəbiləsinin üzvləri Qırmızı Karen (Kayah) xalqının bir alt qoludur. Qırmızı Karen xalqının alt qrupu olaraq bilinən Padaunglar, zürafə boyunlu qadınlardan ibarətdir. Padaung sözü Şan dilində “uzun boyun” mənasını verdiyi üçün bu qrup insanlara bu ad verilmişdir.

Biznes və texnologiya   ⁄   04.09.2020   ⁄   161  baxış

Alimlərə görə yuxu real həyatın davamıdır

Elm adamları 24 min yuxu üzərində tədqiqat apararkən  təəccüblü nəticələr əldə etdilər. Araşdırmalara görə röyalar real həyatımızın davamı ola bilər.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   184  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   350  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Biznes və texnologiya   ⁄   10.07.2020   ⁄   312  baxış

Global Game Jam Next Azərbaycan

Global Game Jam Next dünyanın hər yerində, adətən fiziki yerlərdə baş verən ancaq bu il pandemiyayla bağlı olaraq onlayn rejimdə keçiriləcək oyun quruculuğu üzrə təlim və yarış proqramıdır. Tədbir mahiyyətcə oyun inkişafına yönəlmiş hakatondur. GGJ Next – in əsas məqsədi yeniyetmələrin bir araya gələrək yaradıcı olacağı, təcrübə mübadiləsi edə biləcəyi və video oyunlardan istifadə edərək özlərini ən yaxşı şəkildə ifadə edə biləcəklərinə imkan yaratmaqdır.

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   1001  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   703  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.