Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır? – Topic.az
Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır?

Arıqlamaq üçün hansı qidaları qəbul etmək lazimdır?

Çox insanlar arıqlamağı aclıqda və ya idman zalında keçirməkdə görür. Bəli, məşqlər formada qalmağa yaxşı təsir göstərir. Ancaq ən əsası siz nə yeyirsiz və necə bişirirsiz. Düzgün pəhriz bədənə ziyan vermədən asanlıqla çəki itirməyinizə kömək edəcək.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 27.03.2019 Baxış sayı:  362 Müəllif: 
Arıqlamaq-sağlam qida

Hansı qidaları qəbul etmək olar

Arıqlamaq üçün qəbul olunan qidalar çox saydadı, lakin sizin yemək seçiminə ciddi yanaşmanız lazımdı.

Taxıllar

Bu məhsullar qrupu, həzm sistemimizə faydalı olan və kilo verməyə kömək edə biləcək bitki lifləri ilə zəngindir. Onlara görə, doyma hissi tez gəlir və uzun müddət davam edir. Bundan əlavə, taxıl istehlakı bədənin dəyərli elementlərlə doyurulmasında faydalıdır. Bunlara fosfor, sink, magnezium, dəmir, selenium və s. daxildir. Bu maddələr bədənə faydalı təsir göstərir. Xüsusilə, maddələr mübadiləsini sürətləndirirlər.

Diyetoloqlar bu taxıllara üstünlük verməyi tövsiyyə edir:

  • Qreçka
  • Düyü
  • Çovdar
  • Yulaf
  • Arpa

Tez bişən sıyıqlardan imtina edin. Onların tərkibində yalnız karbohidratlar var və sizə heç bir fayda verməyəcək. Ən azı 10 dəq bişən sıyıqları alın. Onlar faydalıdır.

Ət və balıq

Ət-balıq

Ət-balıq

Bu, əzələ toxumasının qurulması üçün zəruri bir proteindir. Arıqlamaq üçün ətdən imtina etmək yağ toxumasının yığılmasına və eyni zamanda əzələ itkisinə gətirib cıxarır. Və bədən hələ ətin də həzminə çox enerji sərf edir. Uzun müddət belə bir yeməkdən sonra aclıq hissini unutursunuz. Diyetoloqlar ətin az yağlı növlərinə üstünlük verməyi məsləhət görür – yağsız mal əti, dovşan, toyuq və hinduşka əti. Həmçinin menyuya yumurta da daxil edin.

Kilo itkisi sahəsində bəzi mütəxəssislər ən yaxşı ətin soyuq sularda üzən balıqlar olduğunu düşünürlər. O, yalnız zülallarla deyil yod və omeqa 3 turşuları ilə də zəngindir. Az yağlı balıq seçin. Dəniz məhsullarından da istifadə edin: krivetka, kalmar və s. Zülala geldikdə isə, bir dəfəyə 20-30 qramdan çox almağınızdan qorxmayin, həzm olunacaq.

Tərəvəz

Məhsulların bu qrupu az kalorili olmağı ilə fərqlənir. Həmçinin, tərəvəzlər bədənin həzmi üçün çoxlu enerji sərf edən liflə zəngindir. Bitki lifi həzm sistemini yaxşılaşdırır və maddələr mübadiləsini normallaşdırır. Həm də lif yemək ilə daxil olan yağların həzm olunmasına imkan vermir.

Kilo verən tərəvəzlərə aiddir:

kələm (gül kələm, ağ kələm, brokoli), pomidor, xiyar, bibər, kabaçok, turp, selderey (kökü) və s.

Unutmayın, çuğundur və yerkökü çiy halda yeyilməlidir. Bişmiş halda onlar bədəndəki şəkər səviyyəsini artırır bu da yanlarda artıq yağların əmələ gəlməsinə səbəb olur.

Meyvə

Qreyfurt

Qreyfurt

Çox meyvələrin tərkibində karbohidratlar aşağı səviyyədədir. Buna görə də, onların qanda qlükoza səviyyəsinə xüsusi təsiri yoxdu. Meyvələr də liflərlə zəngindir.

Arıqlamaq istəyənlərə isə  bu meyvələri qəbul etmək olar.

Qreyfrut, alma, nar, armud, kivi, şaftalı

Süd məhsulları

Son zamanlar qatıqla arıqlamaq çox yayılıb. Qatıq kasium ilə zəngindir, hansiki yağ hüceyrələrini parçalamağa kömək edir. Həmçinin, o orqanizmin əzələ toxumasını qurması üçün lazım olan asanlıqla həzm olunan zülallarla zəngindir. Ancaq bu süd məhsullarının bütün üstünlükləri deyil. Belə ki, bərk pendirlərin tərkibində triptofan var. Bədəndəki bu amin turşusu xoşbəxtlik hormonu – endorfinə çevrilir. Diyetoloqlar belə bir qənaətə gəliblər ki, arıqlayanlar öz menyularına pendir daxil edərlərsə, bu onların diyeti pozub şirniyyat yemələrinin ehtimalını azaldır. Buna görə, tort yemək istəyirsinizsə bir dilim pendir yeyin. Amma 20-30 qramdan çox olmamaq şərti ilə yağlı qidalar qəbul etmək olar.

Tövsiyyə olunan süd məhsulları bunlardır (pendirdən başqa):

Qatıq 2,5% yağlılıq

Təbii yoqurt (qatqısız)

Kəsmik 5% yağlılıq

Pendir (yağlılığı 20%-ə qədər)

Tam yağsız qidaları almayın. Onlardan yağı çıxarıb bitki tərkibli yağlar əlavə edirlər. Az yağlı süd məhsulları yeyin.

Qadağan olan məhsullar

 

Çipsi- mayonez

Çipsi- mayonez

Bunlara trans yağları daxil olan məhsullar daxildir: yarıfabrikatlar, marqarin, çips, mayonez və s. Bundan əlavə, satılan meyvə şirəsi və qazlı içkilərdən imtina etməlisiniz. Həmçinin, şorabalar və konserv qidalardan istifadə etməməlisiniz. Nişastalı (kartof, düyü) qidalar da olmaz.

Gündə neçə dəfə yemək lazımdır?

Diyetoloqlar deyir ki, yemək tez-tez lakin, az porsiyalarda qəbul edilməlidir. Təxmini 5-6 dəfə. Hər yeməkdə qadınlar 200 qram, kişilər 300 qramdan çox yeməməlidir.

Bu məsləhətlər sizin üçün faydalı olacaq:

  1. Yeməkdən 20 dəq əvvəl bir stəkan su için.
  2. Kiçik boşqablarda yeyin. Onlarda kiçik porsiya da böyük görsenir.
  3. TV qarşısında və ya kompyuter arxasında yeməyin. Daimi yayınma istehlak miqdarını 20% artırır. Yeməkdən zövq almayacaqsınız və daha çox yeyəcəksiniz.
  4. Fastfood yeməyin. Yalnız özünüz hazırladığınız yeməkləri yeyin və ya kafedə mayonezsiz yeməkləri seçin. Və heç bir qizardılmış və yağlı yeməklər olmaz.

Əlbəttə ki, işdə bu cür rejimə əməl etmək çətindir. Buna görə də, həmişə üstünüzdə qoz-fındıq, təzə alma, xiyar dilimləri və ya şəkərsiz kəsmik kimi atışdırmalıqlar götürün.

Arıqlamaq üçün menyu necə qurulur?

Kalorinin böyük bir hissəsini günün birinci yarısı qəbul etməlisiniz. Buna görə səhər yeməyi zəngin, nahar isə balanslı olmalıdır. Yeri gəlmişkən, günün birinci yarısı şirniyyat da yemək olur. Çünki şirin beyin üçün vacibdir. Yalnız qədərini bilin. Su içməyi də unutmayın. Günə ən azı 1,5-2 litr tükətməlisiniz. Bu arıqlamaq üçün içilən yaşıl çay, qəhvə, meyvə şirəsindən əlavə içilməlidir.

İdmandan əvvəl və sonrakı qidalanma

idman-sağlamlıq

idman-sağlamlıq

İdmandan öncə düzgün qidalanmamaq idman zamanı narahatçılığa səbəb ola bilər və ya onu faydasız edə bilər. İdmandan 1 saat öncə yemək lazımdır. Yaxşı olarkı tərkibi zülal və karbohidratlı olsun. Kəsmik, qaynadılmış balıq, toyuq, yumurta kimi. Zülallar kimi karbohidratlar da yaxşı həzm olunmalıdır. Mükəmməl bir seçim kimi, meyvə, tərəvəz sayılır. Məşq zamanı mütləq çoxlu maye qəbul olunmalıdır. Bir saat orta intensivlikdə idman edirsinizsə 1 litr maye itirirsiz.

İdmanın nəticəsini görmək üçün ordan sonrakı qidalanma düzgün seçilməlidir. Hətta bəzi sürətli karbohidratlar + zülallar qəbul edə bilərsiniz. Məsələn, yarim banan. Bu enerjinin sürətli bərpası üçün lazımdır. İdmandan sonra tərəvəzli salatla balıq və ya ət, dəniz məhsulları yeyə bilərsiz.

Yeri gəlmişkən, idman üçün idman zalına getmək vacib deyil. Evdə də bəzi idmanları etmək olar. İdman üçün ən yaxşı seçim qaçmaqdır. Qaçmağa 10 dəqiqədən başlayıb getdikcə artıra artıra 1 saata çatdırmalısız. Bu üsulla aya 10 kq –a qədər çəki ata bilərsiniz. Arıqlamaq üçün gündəlik ayaqla da gəzmək vacibdi. Günü 20 dəqiqədən başlayıb getdikcə çoxaldırsınız.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz info@topic.az elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

Həyat tərzi   ⁄   08.11.2019   ⁄   43  baxış

Faydaları dərman kimi olan kələm

Dolması, şorbası, turşusu həm də salatı hazırlanan ağ kələm, ləzzətli qış tərəvəzlərindəndir. Gül kələmi, brokkoli kimi kələmçiçəyikimilər  fəsiləsinə aiddir.

qarabaşaq-zülal deposu
Həyat tərzi   ⁄   27.09.2019   ⁄   146  baxış

Zülal və karbohidrat deposu: Qarabaşaq

Mineral cəhətdən zəngin olan qarabaşaq maqnezium, dəmir və fosfat tərkiblidir. Tərkibində qluten olmadığından çölyak xəstələrinin asanlıqla seçim edə biləcəyi bir qidadır. Dadı daha çəx paxlalı bitkilərdən fərqlənir. Ən yaxın dadı […]

bildirçin yumurtası
Həyat tərzi   ⁄   28.08.2019   ⁄   175  baxış

Bildirçin yumurtasının faydaları nələrdir?

Bildirçin yumurtalarının tərkibində digər yumurtalardan daha çox aminoasit var. Qrip, bronxit, astma kimi xəstəliklərin müalicəsi ilə yanaşı uşaqların immunitet sisteminin güclənməsində də böyük rolu var. Xüsusi ilə iştah açıcıdır.

Üzüm- xoşbəxtliyin sirri
Həyat tərzi   ⁄   26.08.2019   ⁄   198  baxış

Xoşbəxtliyi başqa yerdə axtarmayın, sirri ondadır

Sağlıqlı qidalanma sadəcə yaşam səviyyənizi deyil, beyin sağlığınızı da qoruyur. Alzheimer və yaddaş itirmə xəstəliyə qarşı folik asid dəstəyi üçün lobya, noxud, ispanaq, şalqam və portağal kimi meyvə və tərəvəzlər qəbul olunmalıdı.

Maya allergiyalı qidalar
Həyat tərzi   ⁄   11.07.2019   ⁄   261  baxış

Yorğunluğunuzun səbəbi maya alergiyası ola bilər

Özünüzü daimi yorğun və halsız hiss edirsinizsə, necə olsa keçər deməyin. Gün ərzində yorğun olmanız, baş gicəllənməsi, mədə ağrısı maya alergiyasından qaynağlana bilər.

Badam və onun faydaları
Həyat tərzi   ⁄   09.07.2019   ⁄   483  baxış

Badam- dünyanın ən faydalı qidası

Alimlər dünyanın ən faydalı qidasını açıqladı. Ən faydalı qida olaraq bilinən badam çəki atmağınıza kömək olarkən eyni zamanda günlük qida ehtiyacını da qarşılayır. Badamın möcüzəvi faydaları

Həyat tərzi   ⁄   13.11.2019   ⁄   34  baxış

Çində Alzheimer üçün dərman təsdiqləndi

Alzheimer üçün uzun illərdir davam edən cəhdlərdən və təcrübələrdən biri nəhayət uğur qazandı. Çinli bir dərman şirkəti, dəniz yosunu istifadə edərək Alzheimer müalicəsini inkişaf etdirdi və Çin dərmanı təsdiqlədi.

Həyat tərzi   ⁄   13.11.2019   ⁄   28  baxış

Elm adamları, insan nəslinin yox olma ehtimalını izah etdi

Ingiltərədəki Oksford Universitetinin alimləri, apardığı təqdiqatlar ilə insan nəslinin tükənmə ehtimalını hesabladılar. Tədqiqata görə, nəslimizin tükənməsi bir insana ildırım vurmasından daha çoxdur.

Həyat tərzi   ⁄   08.11.2019   ⁄   43  baxış

Faydaları dərman kimi olan kələm

Dolması, şorbası, turşusu həm də salatı hazırlanan ağ kələm, ləzzətli qış tərəvəzlərindəndir. Gül kələmi, brokkoli kimi kələmçiçəyikimilər  fəsiləsinə aiddir.

kivi- gündəlik vitamin
Həyat tərzi   ⁄   05.11.2019   ⁄   84  baxış

C vitamini üçün gündə 1 ədəd yetərlidir

Daim dəyişən hava bir çox xəstəliklərə səbəb olur. Bu müddətdə C vitamininin dəstəyi vücudun xəstəliklərə qarşı çıxması üçün çox vacibdir. Orqanizm tərəfindən istehsal olunmayan C vitamini almaq üçün hansı qidalar yeyilməlidir?

Həyat tərzi   ⁄   04.11.2019   ⁄   48  baxış

Hörümçək torları niyə asanlıqla çürümür?

Bir çox insanın fobiyasına çevrilən hörümçəklərin ardından torları uzun müddət qalır. Aparılan bir araşdırmada, hörümçək torlarının uzun müddət çürümədən necə dayandığını ortaya qoydu.

Baltasar Gracian
Həyat tərzi   ⁄   29.10.2019   ⁄   77  baxış

“Ağıllı yaşama sənəti” kitabından həyata dair 15 sitat

Baltasar Gracian tərəfindən 1647-ci ildə yazılmış aforizmlər kitabı “ Ağıllı yaşama sənəti” zamanından çox qabaqda fikirləri barındırırdı. İçindəki tövsiyələr bugünkü məntiqə uyğun olaraq qəbul olunur.

Reklam

Son yazılar

Həyat tərzi   ⁄   13.11.2019   ⁄   34  baxış

Çində Alzheimer üçün dərman təsdiqləndi

Alzheimer üçün uzun illərdir davam edən cəhdlərdən və təcrübələrdən biri nəhayət uğur qazandı. Çinli bir dərman şirkəti, dəniz yosunu istifadə edərək Alzheimer müalicəsini inkişaf etdirdi və Çin dərmanı təsdiqlədi.

Həyat tərzi   ⁄   13.11.2019   ⁄   28  baxış

Elm adamları, insan nəslinin yox olma ehtimalını izah etdi

Ingiltərədəki Oksford Universitetinin alimləri, apardığı təqdiqatlar ilə insan nəslinin tükənmə ehtimalını hesabladılar. Tədqiqata görə, nəslimizin tükənməsi bir insana ildırım vurmasından daha çoxdur.

Biznes və texnologiya   ⁄   12.11.2019   ⁄   38  baxış

Lexus-un ilk elektrikli maşının təqdimat tarixi bilindi

Lexus da elektrikli avtomobil bazarına girməyə hazırlaşır. Şirkətin ilk elektrikli avtomobili və loqotipinin təqdimatı ortaya çıxdı. Avtomobil sənayesində bir çox böyük və kiçik şirkətlər elektrik modellərə yönəlirlər. Bu şirkətlərdən biri də Lexusdur. Şirkətin ilk elektrik modelləri bu ayın sonlarında təqdim ediləcək. Nəqliyyat vasitəsinin loqotipi də məlumdur.

Biznes və texnologiya   ⁄   12.11.2019   ⁄   36  baxış

Amazon 2020-ci ildə qida marketləri açmağa hazırlaşır

Elektron ticarət nəhəngi Amazon, kassalarsız mağazalardan sonra olduqca ənənəvi və normal kassalara sahib qida marketləri açmağa hazırlaşır. Şirkətin dediklərinə görə yeni marketlər, digərlərinə görə olduqca ucuz olacaq.

Həyat tərzi   ⁄   08.11.2019   ⁄   43  baxış

Faydaları dərman kimi olan kələm

Dolması, şorbası, turşusu həm də salatı hazırlanan ağ kələm, ləzzətli qış tərəvəzlərindəndir. Gül kələmi, brokkoli kimi kələmçiçəyikimilər  fəsiləsinə aiddir.

Biznes və texnologiya   ⁄   07.11.2019   ⁄   42  baxış

İddia: Huawei, Hakerləri Münhendə gizli bir tədbirə dəvət edib

Çinin texnologiya nəhəngi Huawei’nin dünyanın ən yaxşı smartfon hakerlərindən bəzilərinin Münhendə gizli bir tədbirə dəvət etdiyi iddia olundu.

Biznes və texnologiya   ⁄   07.11.2019   ⁄   104  baxış

WhatsApp-dan daha bir yenilik

Dünyanın ən çox seçilən sürətli mesajlaşma tətbiqi olan WhatsApp, bu gündən etibarən, hansı insanların sizi qruplara əlavə edə biləcəyini təyin etməyə imkan verən yeni seçimini platformaya əlavə etdi.

Biznes və texnologiya   ⁄   06.11.2019   ⁄   38  baxış

Microsoft məlumatı 1000 il qoruyan sistem üzərində işləyir

Microsoft və Warner Bros., 1000 il istifadə oluna biləcək bir texnologiya üzərində işləyir. “Project Silica” adlanan bu layihə silika şüşəsində məlumatların saxlanmasını əsas götürür.

Biznes və texnologiya   ⁄   06.11.2019   ⁄   76  baxış

WhatsApp-ın Android Beta versiyası Yenilənib

WhatsApp-ın Android üçün beta versiyası yeniləndi. 2.19.315″ kodu ilə təqdim olunan bu versiya istifadəçilərə bir çox yeni emoji təklif edir. WhatsAppın yeni funksiyaları bütün istifadəçilərə nə zaman təqdim edəcəyi hələ məlum deyil.

Biznes və texnologiya   ⁄   06.11.2019   ⁄   37  baxış

Uber, 2019-cu ilin üçüncü rübündə 1,1 milyard dollar zərər etdi

Beynəlxalq nəqliyyat xidməti olan Uber 2019-cu ilin üçüncü maliyyə rübündə 3,81 milyard gəlir əldə etdi. Keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə gəlirlərini 30% artıran ABŞ şirkəti, 1,16 milyard dollar zərərdən qaça bilmədi.