Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam – Topic.az
Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Faydaları saymaqla bitməyən balıqlar bu aylarda daha çox yeyilməyə başlayır. Ancaq etdiyimiz bəzi səhvlər varki, balığın qida dəyərəni aşağı salıb, sağlığımızı təhlükə altına alır. Balıqdan maksimum fayda əldə etmək üçün nə etməliyik?

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 07.10.2019 Baxış sayı:  234 Müəllif: 
balığın faydaları

balığın faydaları

Balıq çox qızarmış olmasın

Qızarmış balıq daha ləzzətli ola bilər, ancaq damaq ləzzətinizi üstün tutaraq sağlığınızı riskə atmayın. Çünki zülalların yüksək temperaturla yanaşı quruluşunun pisləşməsi nəticəsində balığın protein tərkibi azalır, orqanizm üçün yararlı təsirləri azalır. Balığı yağda qızardanda temperaturla yanaşı qida dəyəri azalır, qızartdıqca öz çəkisi qədər də yağ yığılması səbəbindən kalori miqdarı artır. Həmçinin una batıraraq qızartmaq üsulundan da qaçınmaq lazımdır.

“Bunun səbəbi, bədən hüceyrələrini zədələyən və unun yüksək temperaturda təması nəticəsində ortaya çıxan  olan heterosiklik amin turşusu (HMF) birləşmələrinin xərçəng inkişafına səbəb ola bilməsidir. Balıqları öz suyu ilə və ya sobada aşağı temperaturda buxarlanaraq bişirmək daha sağlam bir seçim olacaqdır. Qızartma, soba və buxar üsulları ilə balığın qidalandırıcı dəyərini maksimum dərəcədə artıra və artıq kaloridən qaçınmaq olar.

Asitli içkilərdən uzaq durun

Orqanizmaya faydalı təsirlərini azaltdığı üçün balığın yanında qazoz, kola, meyvə şirəsi istifadə etməyin. Tercih etdiyiniz təzə limon sıxılmış mineral su həzm sistemini dəstəkləyəcək və verdiyi antioksidanlar, minerallarla sağlam bir seçim təqdim edəcəkdir.Balığın təzəliyindən əminsəniz yanında ayran da içə bilərsiniz.

 

Yaşıl salat ilə C vitamini əlavə edin

Balıqda ən az rast gəlinən C vitamini səviyyəsini artırmaq üçün limonla bol bol yaşıl salat yeyin. Yaşıl salat, C vitamini çatışmazlığını ödəməklə Omega 3-nin udulmasını artırır. O həmçinin qan şəkərini normallaşdırır, daha uzun vaxt toxluq hisi yaradır.

Soğansız olmaz

Balığı soğansız təsəvvür eləmək mümkün deyildir. Soğan immunitet sisteminizi gücləndirir. Soğan da insulin ifrazını artırır və buna görə qan şəkərini aşağı salma xüsusiyyətinə malikdir. Yüksək qan şəkəri səviyyəsi olan insanlar, balıqların yanında soğan yedikdə daha balanslı qan şəkərinə sahib olurlar. Ancaq qastrit və reflü kimi həzm sistemi xəstəlikləri olan insanlar üçün mədə turşusunun stimullaşdırıcı təsiri səbəbindən soğan yeməmək daha uyğundur.

Balığın faydaları

Balığın faydaları

Balığın yanında bunları yeməyin

Balıqları qaymaqlı, şəkərli və ya soya sousu ilə yemək yeməyinizdəki sadə karbohidrat və yağ tərkibinin artması yüksək kalorilərə səbəb olur. Pomidor və ya tamatlı souslar, səbzə qarnitur əlavəsi, püreləri isə daha sağlam və düzgün seçimdir.

Qatıq yeyərkən diqqət!

Süd və süd məhsullarının tərkibindəki histamin, balıqda da olan histaminin təsiri ilə normadan artıq olur. Bu vəziyyətdə balıq boyatdırsa toksit təsir edərək sağlamlığınız üçün risk edir. Balıq təzədirdə toksik təsir göstərməyəcəyi üçün yemək yeyərkən, yemək sonrasında süd məhsullarından rahatlıqla istifadə edə bilərsiniz

Balıq balacadırda, sümükləri ilə yeyin

Balıqların sümüklərindəki yüksək miqdarda kalsium və fosfor sümüklərin dayanıqlığı və sağlamlığı üçün böyük əhəmiyyət daşıyır. Buna görə də balaca balıqları sümükləri ilə birliktə yeməyi vərdiş halına gətirin

balığın faydaları

balığın faydaları

Limonla omega-3 istifadəsini artırın

Limon balıq yeməkləri üçün bir şərtdir. Yəni balığın üstünə limon sıxaraq bunu doğrumu edirik? Balığın üzərinə sıxdığınız limon tərkibindəki C vitamini və antioksidanlar, balıqda omeqa-3 istifadəsini artırır. Balığın toksik təsiri varsa bədənə zəhərli təsirini də azaldır. Faydaları olduğuna görə limona balığa sıxmaq düzgün seçimdir.

balıq və limon

balıq və limon

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   91  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   147  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   183  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   262  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   118  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   91  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   109  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   122  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   147  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   105  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   183  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   262  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   188  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   118  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.