Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam – Topic.az
Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Faydaları saymaqla bitməyən balıqlar bu aylarda daha çox yeyilməyə başlayır. Ancaq etdiyimiz bəzi səhvlər varki, balığın qida dəyərəni aşağı salıb, sağlığımızı təhlükə altına alır. Balıqdan maksimum fayda əldə etmək üçün nə etməliyik?

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 07.10.2019 Baxış sayı:  586 Müəllif: 
balığın faydaları

balığın faydaları

Balıq çox qızarmış olmasın

Qızarmış balıq daha ləzzətli ola bilər, ancaq damaq ləzzətinizi üstün tutaraq sağlığınızı riskə atmayın. Çünki zülalların yüksək temperaturla yanaşı quruluşunun pisləşməsi nəticəsində balığın protein tərkibi azalır, orqanizm üçün yararlı təsirləri azalır. Balığı yağda qızardanda temperaturla yanaşı qida dəyəri azalır, qızartdıqca öz çəkisi qədər də yağ yığılması səbəbindən kalori miqdarı artır. Həmçinin una batıraraq qızartmaq üsulundan da qaçınmaq lazımdır.

“Bunun səbəbi, bədən hüceyrələrini zədələyən və unun yüksək temperaturda təması nəticəsində ortaya çıxan  olan heterosiklik amin turşusu (HMF) birləşmələrinin xərçəng inkişafına səbəb ola bilməsidir. Balıqları öz suyu ilə və ya sobada aşağı temperaturda buxarlanaraq bişirmək daha sağlam bir seçim olacaqdır. Qızartma, soba və buxar üsulları ilə balığın qidalandırıcı dəyərini maksimum dərəcədə artıra və artıq kaloridən qaçınmaq olar.

Asitli içkilərdən uzaq durun

Orqanizmaya faydalı təsirlərini azaltdığı üçün balığın yanında qazoz, kola, meyvə şirəsi istifadə etməyin. Tercih etdiyiniz təzə limon sıxılmış mineral su həzm sistemini dəstəkləyəcək və verdiyi antioksidanlar, minerallarla sağlam bir seçim təqdim edəcəkdir.Balığın təzəliyindən əminsəniz yanında ayran da içə bilərsiniz.

 

Yaşıl salat ilə C vitamini əlavə edin

Balıqda ən az rast gəlinən C vitamini səviyyəsini artırmaq üçün limonla bol bol yaşıl salat yeyin. Yaşıl salat, C vitamini çatışmazlığını ödəməklə Omega 3-nin udulmasını artırır. O həmçinin qan şəkərini normallaşdırır, daha uzun vaxt toxluq hisi yaradır.

Soğansız olmaz

Balığı soğansız təsəvvür eləmək mümkün deyildir. Soğan immunitet sisteminizi gücləndirir. Soğan da insulin ifrazını artırır və buna görə qan şəkərini aşağı salma xüsusiyyətinə malikdir. Yüksək qan şəkəri səviyyəsi olan insanlar, balıqların yanında soğan yedikdə daha balanslı qan şəkərinə sahib olurlar. Ancaq qastrit və reflü kimi həzm sistemi xəstəlikləri olan insanlar üçün mədə turşusunun stimullaşdırıcı təsiri səbəbindən soğan yeməmək daha uyğundur.

Balığın faydaları

Balığın faydaları

Balığın yanında bunları yeməyin

Balıqları qaymaqlı, şəkərli və ya soya sousu ilə yemək yeməyinizdəki sadə karbohidrat və yağ tərkibinin artması yüksək kalorilərə səbəb olur. Pomidor və ya tamatlı souslar, səbzə qarnitur əlavəsi, püreləri isə daha sağlam və düzgün seçimdir.

Qatıq yeyərkən diqqət!

Süd və süd məhsullarının tərkibindəki histamin, balıqda da olan histaminin təsiri ilə normadan artıq olur. Bu vəziyyətdə balıq boyatdırsa toksit təsir edərək sağlamlığınız üçün risk edir. Balıq təzədirdə toksik təsir göstərməyəcəyi üçün yemək yeyərkən, yemək sonrasında süd məhsullarından rahatlıqla istifadə edə bilərsiniz

Balıq balacadırda, sümükləri ilə yeyin

Balıqların sümüklərindəki yüksək miqdarda kalsium və fosfor sümüklərin dayanıqlığı və sağlamlığı üçün böyük əhəmiyyət daşıyır. Buna görə də balaca balıqları sümükləri ilə birliktə yeməyi vərdiş halına gətirin

balığın faydaları

balığın faydaları

Limonla omega-3 istifadəsini artırın

Limon balıq yeməkləri üçün bir şərtdir. Yəni balığın üstünə limon sıxaraq bunu doğrumu edirik? Balığın üzərinə sıxdığınız limon tərkibindəki C vitamini və antioksidanlar, balıqda omeqa-3 istifadəsini artırır. Balığın toksik təsiri varsa bədənə zəhərli təsirini də azaldır. Faydaları olduğuna görə limona balığa sıxmaq düzgün seçimdir.

balıq və limon

balıq və limon

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   109  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   71  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   197  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   691  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   517  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.

Həyat tərzi   ⁄   15.05.2020   ⁄   535  baxış

Ağrı kəsicidən 10 qat daha təsirli!

Albalı C vitamini tərkibi ilə virus və bakteriyalara qarşı mübarizə apararaq immunitet sistemini dəstəkləyir. Güclü bir ağrı kəsicidir. 20 ədəd albalının tərkibində 12-25 mq arasında olan “antosiyanin” maddəsi var ki, bu da ağrı kəsicidən 10 qat çoxdur.

Reklam

Son yazılar

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   109  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Turizm   ⁄   04.09.2020   ⁄   79  baxış

Zürafə Boyunlu Qadınlar

“Zürafə boyunlu” olaraq bilinən dünyanın ən uzun boyunlu qadınları Kayanlar adlı bir xalqın üzvləridir.  Kayan xalqı Cənub-Şərqi Asiyada- Burma və Tayland kimi də bilinən Myanmada yaşayır. Kayan qəbiləsinin üzvləri Qırmızı Karen (Kayah) xalqının bir alt qoludur. Qırmızı Karen xalqının alt qrupu olaraq bilinən Padaunglar, zürafə boyunlu qadınlardan ibarətdir. Padaung sözü Şan dilində “uzun boyun” mənasını verdiyi üçün bu qrup insanlara bu ad verilmişdir.

Biznes və texnologiya   ⁄   04.09.2020   ⁄   53  baxış

Alimlərə görə yuxu real həyatın davamıdır

Elm adamları 24 min yuxu üzərində tədqiqat apararkən  təəccüblü nəticələr əldə etdilər. Araşdırmalara görə röyalar real həyatımızın davamı ola bilər.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   71  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   197  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Biznes və texnologiya   ⁄   10.07.2020   ⁄   202  baxış

Global Game Jam Next Azərbaycan

Global Game Jam Next dünyanın hər yerində, adətən fiziki yerlərdə baş verən ancaq bu il pandemiyayla bağlı olaraq onlayn rejimdə keçiriləcək oyun quruculuğu üzrə təlim və yarış proqramıdır. Tədbir mahiyyətcə oyun inkişafına yönəlmiş hakatondur. GGJ Next – in əsas məqsədi yeniyetmələrin bir araya gələrək yaradıcı olacağı, təcrübə mübadiləsi edə biləcəyi və video oyunlardan istifadə edərək özlərini ən yaxşı şəkildə ifadə edə biləcəklərinə imkan yaratmaqdır.

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   691  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   517  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.

Həyat tərzi   ⁄   15.05.2020   ⁄   535  baxış

Ağrı kəsicidən 10 qat daha təsirli!

Albalı C vitamini tərkibi ilə virus və bakteriyalara qarşı mübarizə apararaq immunitet sistemini dəstəkləyir. Güclü bir ağrı kəsicidir. 20 ədəd albalının tərkibində 12-25 mq arasında olan “antosiyanin” maddəsi var ki, bu da ağrı kəsicidən 10 qat çoxdur.

qara duyu nedir
Həyat tərzi   ⁄   12.05.2020   ⁄   508  baxış

Qara düyü nədir? Qara düyünün faydaları nələrdir?

Qara düyü son illərdə faydaları ilə çox məşhur oldu. Tərkibində yüksək miqdarda lif və minerallar olan qara düyünün ürək xəstəlikləri və xərçəngdən qoruyucu ola biləcəyi də deyilir. Bəs bu qara düyü nədir, faydaları nədir? Qara düyü necə bişirilir?