Balqabaq tumunun faydaları – Topic.az
Balqabaq tumunun faydaları

Balqabaq tumunun faydaları

Bəlkə günəbaxan tumu qədər deyil, ancaq yediyimiz çərəzlər arasında ən məşhurlardan biri olan balqabaq tumu yüksək qida dəyəri ilə sağlamlığımıza faydalıdır. Balqabaq tumunun faydaları arasında sink və dəmir minerallarla zəngin olması ilk sırada gəlir. Ayrıca sağlam yağ olaraq tanınan omega 3 yağ asidləri ilə də zəngindir.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 23.08.2019 Baxış sayı:  492 Müəllif: 
balqabaq tumu və faydaları

balqabaq tumu və faydaları

Aparılan araşdırmalar göstərir ki, balqabaq tumundakı komponentlər prostat genişlənməsindən menopoz simptomlarının yüngülləşməsinə qədər bir çox xəstəlikdə faydalıdır. Balqabaq tumunu yeyərkən nəzərə alınmalı olan məqam, bu tumun çox yüksək kalorili dəyərə sahib olmasıdır.

Balqabaq tumunun sağlamlığa faydaları

Sink mineralı

Sink cəhətdən olduqca zəngindir. 1 ovuc balqabaq toxumu gündəlik sink ehtiyacının təxminən 20% -ni təmin edir. Sinkin ən vacib faydası immunitet sistemini gücləndirməkdir.

Bu mineral hüceyrələrin böyüməsi və bölünməsi, yuxu rejiminin qorunması, yaddaşı qorumaq və yaxşılaşdırmaq, yaraları sağaltmaq, qoxu və dad hisslərini inkişaf etdirmək, göz və dəri sağlamlığını qorumaq üçün də vacibdir. Sink çatışmazlığında xroniki yorğunluq, soyuqdəymə, depressiya, sızanaq və öyrənmə pozğunluqları ola bilər.

Kilo itkisi

Balqabaq tumları ümumiyyətlə kilo verməyə kömək olan  qidalara daxil edilmir, ancaq kontrol altında qəbul edilərsə çəki verməyinizə kömək olar.

1 ovuc balqabaq tumunda təxminən 5 qr protein vardır. Bu miqdar gündəlik protein ehtiyacının 10% -nə uyğundur. Buna görə də, digər yüksək proteinli qidalar kimi balqabaq tumu sizi uzun müddət tox tuta bilər. Xüsusilə məşqdən sonra biraz balqabaq tumlarını yemək yağ yandırmasını asanlaşdıracaq.

Maqnezium mineralı

30 qram balqabaq tumu gündəlik maqnezium ehtiyacının 20% -ni qarşılayır. Maqnezium mineralının ürək ritmini, sümük sağlamlığını və qan təzyiqini tənzimləmək kimi vacib vəzifələri var.

Maqnezium bir çox qidada (badam, ispanaq, fıstıq, soya südü, qara lobya, çörək, qatıq) mövcud olduğuna görə xroniki maqnezium çatışmazlığı nadirdir. Lakin antibiotik istifadə edənlər, diabet və xərçəng müalicəsi dərmanlarından istifadə edənlər, böyrək xəstəlikləri olanlar və 60 yaşında olanlar yetkinlərdə bu mineralda çatışmazlığı ola bilər. Maqnezium damarların rahatlanmasına kömək edir və buna görə ürək sağlamlığının qorunması üçün tövsiyə olunan minerallardan biridir.

Omega3

Balqabaq tumu da daxil olmaqla çiy çərəzlər bitki qaynağlı omega 3 yağ asidləri cəhətdən ən sağlam mənbələrdir. Bitki mənşəli omeqa 3 yağ asidləri ədən tərəfindən daha təsirli EPA və DHA omega 3 yağ aidlərinə çevrilir. Bədənimiz omeqa 3 istehsal etmədiyi üçün yalnız istehlak etdiyimiz qidalardan əldə edirik.

həmiyyətli bir komponent olan omega 3 damar kirəçlənməsindən depressiyaya, uşaq inkişafından astmaya, diqqət çatışmamazlığından Alzheimerə qədər bir çox xəstəliyin profilaktikasında və müalicəsində istifadə olunur. Balqabaq tumundan başqa kətan toxumu, qoz, zeytun yağı, somon balığı kimi qidalar da yüksək miqdardaomega 3 tərkiblidir.

Dəmir

Balqabaq tumu toyuq və ya quzu ciyərindən sonra ən çox dəmir tərkibli qidalar arasında 3-cü yerdədir. Dəmir mineralı oksigenin qandan bütün bədənə ötürülməsinə imkan verən qırmızı qan hüceyrələrinin istehsalında istifadə olunduğu üçün vacibdir. Əgər hüceyrələrə və orqanlara gedən oksigen azalarsa bunun ilk əlaməti halsızlıq olaraq görülür. Dəmir mineral saç, dırnaq və dəri sağlamlığının qorunması üçün də vacibdir.

Prostat böyüməsi

Balqabaq tumu 1900-ci illərin əvvəlində prostat genişlənməsini müalicəsində istifadə edilirmiş. Bəzi tədqiqatlar balqabaq tumundakı bitki sterollarının (fitosterol) prostat genişlənməsindən qoruya biləcəyini göstərir. Bundan əlavə, balqabaq tumlarında olan bəzi digər komponentlər, prostat genişlənməsinin səbəblərindən biri olan testosteronun dihidrotestosterona (DHT) çevrilməsinin qarşısını alır.

Menopoz simptomları

Balqabaq tumu və balqabaq tumunun yağı menopoz dövründəki isti basması, tərləmə, oynaq ağrlıları kimi əlamətləri yüngülləşdirir. Balqabaq tumunun yağı menopoz sonrası HDL (yaxşı xolesterol) səviyyəsinin artmasına kömək edir.

Yuxu rejimi

Təbii bir amino asit olan “triptofan” tərkibli balqabaq tumu yuxunuzu rejimə salar. Bədən tərəfindən yuxu hormonu olaraq bilinən serotoninə çevrilən triptofan hormonu yuxu pozğunluqlarının müalicəsində istifadə olunur. Yatmadan 2-3 saat əvvəl 1 ovuc balqabaq tumunu yeyərək yuxu keyfiyyətini yüksəldən melatonin və serotonin səviyyəsini artıra bilərsiniz.

Diabet

Balqabaq tumunun  diabetə təsiri yalnız laboratoriya heyvanları üzərində aparılan tədqiqatların nəticələrinə əsaslansa da, ilkin nəticələr çox perspektivlidir.  Balqabat tumunun  şəkərli heyvanlarda insulinin tənzimlənməsinə köməkçi olduğu aşkar edildi.  Eyni araşdırma nəticələri balqabaq tumunun diabet səbəb olduğu böyrək xəstəliklərindən də qoruduğu görünür. Bunun əsas səbəbi, balqabaq tumlarının sərbəst radikalları zərərsizləşdirərək müxtəlif xəstəliklərin inkişafını sürətləndirən orqanizmi oksidləşdirici stresdən qorumasıdır.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   132  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?