Çərəzlərin bilinməyən faydaları – Topic.az
Çərəzlərin bilinməyən faydaları

Çərəzlərin bilinməyən faydaları

Enerji verən qidalardan çərəzlər, ləzzətli qəlyanaltılıq olaraq siyahının başında gəlir. Protein, doymamış yağ asidləri tərəfdən zəngin olan çərəzlər bol vitamin və mineral tərkiblidir. Düzgün miqdarda yeyildikdə qarın bölgəsindəki yağ yandırmağa kömək olan çərəzlər tox tutur.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 22.07.2019 Baxış sayı:  472 Müəllif: 

Çərəzlərin bilinməyən faydaları

Tərkibi ilə sinir sistemini xoşbəxt edərlən sümükləri gücləndirir, ürək xəstəlikləri və xərçəng riskini də aşağı salır. Faydalı olduğuna inanaraq ovuc-ovuc istifadə olunduğunda çəki artırır. Keyfiyyətli yağ olan çərəzlərin faydaları ilə yanaşı həm də diqqət olunması lazımdır.

Qovrulmuş deyil, çiy olanları istifadə edin

Çərəzlərin qovrulmamış olanını istifadə eləmək sağlam olanıdır. Yəni çiy çərəz yeyin. Həm qovrulan yağlı toxumun qida tərkibinin azalması, həm də qovrulma səbəbi ilə içərisindəki yağın trans yağa çevrilir. Ayrıca qovrulan zaman dadlandırmaq üçün duz istifadə olunur. Bu da təzyiq kimi sağlamlıq problemlərinə yol açır.

Bir ovucu yağ yandırır

Aparılan bir təcrübədə 6 ay müddətində düzgün qidalanan bir qrupa gündə bir ovuc içi yağlı çərəz (25-35 gr) verildiyində qarın bölgəsindəki yağın azaldığı müşahidə olunmuşdur. Sağlam yağları yeyərək yağ əridmək mümkündür. Bunun üçün gün ərzində 20-25 gr, bir başqa deyişlə bir ovuc içi qədər çərəz yeyilməsi yetərli və dəngəli olur. Ancaq bu miqdarı keçdikdə isə çəki almaq qaçılmaz olur.

Çərəzlərə allergiyanız ola bilər

Orqanizmamız bir çox fərqli qidaya qarşı allergik reaksiya göstərə bilər. Bu allergiya doğuşdan gəldiyi kimi iləri yaşlarda da ortaya çıxa bilər. Çərəzlər ət və yumurta ilə yanaşı ən çox allergik reaksiya göstərən qidalar sırasındadır. Bu səbəblə istifadə edərkən allergiya reaksiyasını düşünün. Yer fıstığı, badam, hindistan qozu, fındıq və qoz allergik çərəzlər arasında yer alır. Yağlı toxumların allergik özəlliyi çox ciddi bir risk olan anaflaktik şoka qədər çıxa bilər. Buna görə paketli məhsullar alarkən tərkibini mütləq oxuyun.

Çərəzlərin faydaları

badam

badam

Badam-Tərkibindəki doymamış yağ asidləri ilə yanaşı lif, antioksidan, magnezium və kalsium kimi minerallardan zəngin olan badam qan şəkərini düzənləməyə kömək olur və pis xolestrolun düşməsinə kömək olur

Yer fıstığı- Enerji tərkibi digər yağlı çərəzlərə nisbətən daha yüksək olduğu üçün idmançıların qidalanmasında vacib yer tutur. Ayrıca yüksən lif tərkibinə görə bağırsağ sağlığımız üçün olduqca yararlıdır.

Hindistan qozu- Bol miqdarda magnezium tərkibi sayəsində qan təzyiqini düzənləyir və yüksək təziyiqin düşməsinə kömək olur

Fıstıq- Çərəzlər içərisində antioksidan tərkibi yüksək olanıdır. Böyrək və öd kisəsi ağrılarını sakitləşdirici təsiri vardır.

Qoz-Orqanizmamızın ehtiyacı olduğu bitki tərkibli omega 3 yağ asidi tərkibli tək çərəzdir. İçərisində bol miqdarda lif, protein sayəsində Alzheimer xəstəliyinin qarşısının alınmasında təsiri çoxdur.

Balqabaq tumu- Yüksək miqdarda magnezium, dəmir, sink tərkibi olan balqabaq tumu yaddaşın güclənməsini və ürəyin sağlam qalmasını dəstəkləyən bir çərəzdir. Lif zəngini olduğu üçün qəbizlik problemini olanlar üçün faydalıdır

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   20  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   128  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   247  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   20  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   94  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   111  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   128  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   97  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   247  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   181  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.