Çiy fındıq və onun faydaları – Topic.az
Çiy fındıq və onun faydaları

Çiy fındıq və onun faydaları

Tam bir sağlıq deposu olan fındığın beyin sağlığından xoşbəxtlik hormonlarına, diabet riskini azaltmasından xərçəngə qədər önəmli faydaları vardır. Ləzzəti ilə yanaşı tərkibində də bol miqdarda lif vardır. Protein, kanbonhidrat, antioksidanlar, B riboflavin, tiamin, niasin, pridoksin, kimi vitaminlər, kalsim, çinko, dəmir və magnezium kimi mineralları ilə sağlığımız cəhətdən də bir xəzinə kimidir.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 04.10.2019 Baxış sayı:  277 Müəllif: 
fındıq və faydaları

fındıq və faydaları

Lakin fındıq çiy halda yeyilərsə,qida dəyərindən daha çox faydalana bilərik. Fındığın qovrulma vaxtı uzandıqca tərkibində qida dəyəri də azalır. Sağlam yağlar zərər görür, hüceyrələrimizə zərər verə biləcək sərbəst radikallara çevrilir. Qovrulmamış fındıqlar, qovrulmuş fındıqlara nisbətən 2 qat faydalıdırlar. Buna görə fındıq alarkən qovrulmamış olmasına diqqət etməliyik.

İmmuniteti gücləndirir

Fındıq yağı E vitamini cəhətdən zəngin bir qaynaqdır. E vitamini qırmızı qan hüceyrələrinin parçalanmasının qarşısını alaraq anemiya riskini azaldır. Düzgün qan dövranı, temperatur, soyuqdəymə və digər xəstəlikərin qarşısını alır.

 

Sinirləri möhkəmləndirir

Tərkibindəki qida dəyəri ilə tam bir sağlıq deposu olan fındıq, B6 vitamini cəhətdən də zəngindir. B6 vitamini elektrik siqnallarının sürətini artırır, sinir sisteminin düzgün işləməsini təmin edir. Sinir sisteminin sağlam bir şəkildə funksiyasını yerinə yetirməsi üçün seratonin, melatonin və epinerfin kimi hormonların ifrazatı üçün B6 vitaminin dəstəyi vacibdir.

fındıq və faydalarıvv

fındıq və faydaları

Beyin sağlamlığını qoruyur

Fındığın tərkibindəki flavonoidlər beyin sağlamlığını dəstəkliyir. Triptofan və izolosindən zəngin olduğu üçün zehinsəl və psixolojik olaraq da insanın özünü daha yaxşı hiss etməsini sağlayır.

Toxluq hissi yaradır

Fındıqdakı protein, kif və yüksək yağ kompozisiyası toxluq hissini artırır, bu da həddən artıq yeməyin qarşısını alarkən yüksək kalorinin də qarşısını alır. Ancaq normadan artıq fındıq qəbulu tam əksinə yol açır, çəki artırır. Çünki fındığın enerjisi olduqca yüksəkdir. 1 ovuc fındıq təxminən 25 qrama, o da 150 kaloriyə qədərdir. 1 porsiya təxminən 6-7 fındıq miqdarındadır.

Diabet riskini azaldır

Diabet xəstələri günlük menularına fındıq əlavə elədikdə, glükoza dəyəri sabitləşir.

Pis xolestrolun dəyərini normalaşdırır

Fındıq ürək sağlamlığımı qoruyan yağlarla zəngindir. Müntəzəm fındıq yeyilməsi xolestrolu 27 faiz aşağı salır. Davamlı fındıq yeyənlərin ürək xəstəliklərinə görə riskini olduqca aşağı salır. Eyni anda fındıq dəmir, selenium, magnezium, potasyum, fosfor, çinko kimi mineralların təbii qaynağı olduğu üçün ürək sağlamlığını qoruyur.

Xərçəngə qarşı qoruyur

Xərçəngli hüceyrələrin inkişafının qarşısını aldığı düşünülən fındıq, həm də orqanizmdakı pis niyyətli hüceyrələri yox etməyə kömək olaraq xərçəngin qarşısını alır. Fındıqda olan beta-sitosterol sinə və prostat xərçənginin də riskini azaldır.

Qəbzliyin qarşısını alır

Fındıqdakı yüksək lif tərkibi, bağırsağ sağlamlığı üçün olduqca yararlıdır. Yüksək lif istifadəsi bağırsaq hərəkətlərini aktiv hala gətirib, həzm sisteminin işini asanlaşdırır.
Əzələləri gücləndirirMagnezium orqanizmaya girən və çıxan kalsium miqdarının düzənlənməsində çox vacib bir rol oynayır. Doğru miqdarda kalsium əzələni sıxlaşdırır.
Magnezium bunun sayəsində əzələ gərginliyini azaldır. Əzələ yorğunluğunu, spazmı, ağrıların qarşısını almaq üçün mücadələ aparır. Yüksək magnezium eyni zamanda əzələ gücünü də artırır.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   91  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   147  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   183  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   262  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   118  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   91  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   109  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   122  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   147  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   105  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   183  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   262  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   188  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   118  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.