Google siyasi reklam-a ciddi məhdudiyyətlər qoyur
Google-un reklam şərtləri sərtləşir. Yeni bir qərar qəbul etdiyini izah edən Google, bundan sonra siyasi məzmunlu reklamların, istifadəçi hədəflənməsinin əvvəlki kimi çevik olmayacağını söylədi. Beləliklə, siyasi reklam ciddi şəkildə məhdudlaşdırılacaqdır.

İnternetin geniş yayılması ilə həyatımızda çox şey dəyişdi. Çünki İnternet eyni anda milyonlarla insana çata bilən bir şəbəkədir və ən kiçik bir hərəkət çox insana hədəflənir. Bununla bağlı nümunə olaraq, son ABŞ seçkilərində seçkidə qalib gəlmək üçün Donald Trump və komandasının Facebookla birliktə işini göstərmək olar.
Siyasi məsələlər həmişə mürəkkəbdir. Siyasətçilər seçkidə qalib gəlmək və ya hakimiyyətdə qalmaq üçün əllərindən gələni edə bilərlər. Bunlara təbii ki, onlayn kampaniyalar da daxildir. Ancaq texnologiya nəhəngi Google, önümüzdəki günlərdə siyasət mövzusunda ciddi bir qərar verməyə hazırlaşır. Bu qərar istifadəçilərə siyasi reklamların göstərilməsini ciddi şəkildə məhdudlaşdıracaq.
İstədiyiniz kimi Google-da hər şeyi reklam edə bilərsiniz. Reklamlar vasitəsilə hətta özünüz haqqında reklam verə və sosial media hesablarınızı ictimailəşdirə bilərsiniz. Bu siyasətçilərə də aiddir. Xüsusilə seçki dövründə siyasi partiyalar müəyyən istifadəçiləri hədəf alaraq reklam edə bilirlər. Bununla birlikdə Google indi bu hədəf auditoriyanın əhatəsini daraldır.
Şirkətin yeni tənzimləməsi, 6 Yanvar 2020-ci ildən qüvvəyə minəcək. Bu tətbiq ilə siyasi reklamverənlər istifadəçiləri yalnız yaşadıqları yerin yaşı, cinsi və poçt kodlarına əsaslanaraq hədəf alacaqlar. Ancaq mövcud vəziyyətdə olduğu kimi, insanların bölgələrinə və ya seçici qeydlərinə əsaslanan reklamları hədəfləmək mümkün olmayacaq.
Google tərəfindən verilən açıqlamada istifadəçilərin siyasi reklam etimadını artırmaq üçün belə bir yol olduğu ifadə edildi. Bu belə bir qadağa tətbiq edən ilk şirkət deyil. Oktyabr ayında Twitter-in direktoru Cek Dorsey bütün siyasi reklamların bloklanacağını açıqladı. Dorsey’nin açıqlamalarında mövzu ilə bağlı ətraflı məlumat 22 noyabrda olacağanı demişdir.
Şirkət tərəfindən qəbul edilən bu qərar Twitter-ə bənzəyir. Bu, siyasi reklamverənlərə ciddi təsir göstərir, çünki Google-un reklam alqoritmi dünyanın bütün internet istifadəçilərinə birbaşa təsir edə biləcək dərəcədə böyükdür. Dünyanın hər yerindən olan siyasətçilər də Google üzərindən reklam verməkdə çox səxavətlidirlər. Məsələn ABŞ-da 2018-ci ildə 127 milyon dollarlıq siyasi reklam verildi.