Google sizin haqqınızda düşündüyünüzdən daha çox bilir
Google reklam fərdiləşdirmələri üçün istifadəçi məlumatlarını istifadə edir və axtarışlarınıza əsasən bir çox kateqoriyadakı maraqlarınızı təxmin edir. Axtarış nəhəngi şəxsi məlumatları reklam edənlərlə paylaşaraq dəqiq xidmət göstərməyə çalışır.

İnternet istifadəçiləri Google-un axtarış tarixindən özləri haqqında müəyyən edilmiş məlumatları, münasibətləri və uşaqlarının olub olmadığını da tapa bilərlər. Axtarış nəhəngi, Gmail hesabı olan istifadəçilərlə “ reklam fərdiləşdirmə” parametrlərində reklamverənlərə bölüşmək üçün onlar haqqında topladıqları məlumatları bölüşürlər.
Google hesabı əsas səhifəsindən Məxfilik və Fərdiləşdirmə sonra reklam fərdiləşdirmə yolunu izləyərək alış-veriş vərdişlərindən sevdiyiniz idmana, musiqi janrlarından və ev heyvanlarına qədər təyin edilmiş maraqlarınıza baxa bilərsiniz.
Yaşınız və cinsinizi nəzərə almadığını iddia etsə də, axtarış tarixçəsini reklam verənlərə istifadəçilərə daha konkret bir şəkildə yönəltməyə kömək edən fərdi profil yaratmaq üçün istifadə edir.
Reklam fərdiləşdirilməsi yalnız hesabınızdakı reklam fərdiləşdirmə ayarı aktiv olduqda işləyir. Elanın fərdiləşdirilməsi yalnız hesabınızdakı reklam fərdiləşdirmə ayarı aktiv olduqda işləyir. Ancaq bu hər kəs üçün eyni ola bilməz və tez-tez maraqlarınızı şişirtdirə bilər.