Halsızlıq, diqqət əksikliyi, saç tökülməsi nəyin göstəricisidir? – Topic.az
Halsızlıq, diqqət əksikliyi, saç tökülməsi nəyin göstəricisidir?

Halsızlıq, diqqət əksikliyi, saç tökülməsi nəyin göstəricisidir?

Halsızlıq, yorğunluq, diqqətin olmaması, yuxuya meyl, ürəkdəki döyüntülər və saç tökülməsi kimi göstəricilərlə ortaya çıxır. Əsasən qadınlarda görülən və müalicə edilmədiyi təqdirdə həyat keyfiyyətini əhəmiyyətli dərəcədə azaldan bu sağlamlıq probleminin adı- Dəmir çatışmazlığıdır!

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 03.09.2019 Baxış sayı:  319 Müəllif: 

dəmir əksikliyi-halsızlıq

Dəmir çatışmazlığı hazırda Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının prioritetli sağlamlıq problemlərinin başında durur. Dünyadakı 2 milyarddan çox insan və ya dünya əhalisinin 30 faizindən çoxu dəmir çatışmazlığı anemiyasından əziyyət çəkir. Əsasən qadınlar dəmir çatışmazlığı problemi ilə üzləşirlər.

Çatışmamazlığı xəstəlik deyil, əlamətdir!

Cəmiyyətdəki populyar inancın əksinə olaraq, dəmir çatışmazlığı xəstəlik deyildir. Xüsusilə kişilərdə və menopoz dövrü qadınlarında dəmir çatışmazlığının ciddi şəkildə nəzərə alınmalıdır. Çünki bu iki qrupdakı əsas amil mədə və bağırsaq traktında qanaxmadır. Buna görə başda mədə və bağırsaq xərçəngi və ginekoloji xərçənglər olmaq üzrə bir çox mühim xəstəliklərin əlaməti, hətta ilk xəbərdarlıq siqnalı kimi qarşımıza çıxa bilər.

Bu şikayətləriniz varsa, diqqət edin!

Dəmir əskikliyi əlamətlərində vaxt itirmədən həkimə müraciət etmək çox vacibdir. Bunun səbəbi, dəmir çatışmazlığının sağlamlığa təsir etməsiylə yanaşı bir çox xəstəliklərin də xəbərçisidir.

Solğun dəri

Halsızlıq, tez yorulma

Döyüntü

Saç tökülməsi

Dırnaqların zəifləməsi

İstəksizlik

Qıcıqlanma

Yuxuya meylin artması

Müalicəni kəsməyin

Müalicədə, əskik olan dəmir ağızdan dərmanlarla, bəzi hallarda isə venadaxili yükləmə ilə tamamlanır. Dəmir çatışmazlığı bir çox səbəbə görə inkişaf edə biləcəyi üçün, eyni vaxtda buna təsir edən səbəbi də müəyyənləşdirmək və müalicəyə başlamaq çox vacibdir. Dəmir çatışmazlığı müalicəsi orta hesabla 3-6 ay davam edir. Sümük iliyi, çatışmayan miqdarda qan əvəz etmək üçün əvvəlcə verilən bütün dəmirlərdən istifadə edir, hemoqlobin səviyyəsi normala çatdıqdan sonra istifadə eləmədiyi dəmiri depolamağa başlayır. Uğurlu nəticələr əldə etmək üçün dəmir müalicəsinin yarıda kəsilməməsi əsas rol oynayır.

Dəmir əksikliyi olanlar üçün qızıl kimi tövsiyyələr

Ən zəngin dəmir mənbəyi olan qırmızı ət həftədə ən azı iki dəfə istehlak edilməlidir. Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, məsələn, ispanaq, qırmızı mərcimək, quru lobya və noxud kimi paxlagilləri tez-tez yeyin.

Qoz, fındıq ilə fıstıq kimi quruyemişlər, balıq və yumurta sarısı da dəmirdən zəngin olan qidalar arasındadır. Bu qidalar süfrənizdə mütəmadi olaraq yer almalıdır.

Azərbaycanda dəmir əskikliyinin ən əhəmiyyətli səbəblərindən biri, həddindən artıq çay içilməsidir. Çayın tərkibindəki fitat səbəbindən dəmiri bağlayaraq dəmirin mədə-bağırsaq traktından keçməsinin qarşısını alır. Dəmir əksikliyinə qarşı çayı gündə 2-3 stəkanla məhdudlaşdırmaq və yeməkdən 1 – 1,5 saat sonra içmək məsləhətdir

çay -dəmir əksikliyi

çay -dəmir əksikliyi

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   138  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   138  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   132  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?