Hər səhər daha gözəl oyanmaq üçün nələr etməlisiniz? – Topic.az
Hər səhər daha gözəl oyanmaq üçün nələr etməlisiniz?

Hər səhər daha gözəl oyanmaq üçün nələr etməlisiniz?

İnsanı qısa zaman içində psi eliyən bir neçə səbəb vardır. Bunlardan biri susuzluq, digəri isə yuxusuzluqdur. Yuxusuzluq ilk başda sizi yormur kimi görünə bilər, sonrasında isə nə qədər zəif nöqtəmiz varsa ortaya çıxar. Ən yüngül təsirlərini saymalı olarsaq bunlardır.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 04.09.2019 Baxış sayı:  227 Müəllif: 
Gözəl oyanmaq-yuxusuzluq

Gözəl oyanmaq-yuxusuzluq

  • Gözlərimizin altı torbalanır, göyərir, içi qanlanır, göz qapaqları şişər.
  • Ağız ətrafındakı xətlər dərinləşir, dodaqlar büzülür.
  • Quru dərilər nəmlənmir, yağlı dərilər daha da yağlanır, ləkələr artar.
  • Sonra əhvalımız pisləşir, depresiya əlamətləri göstərməyə başlayırıq.
  • Yuxusuzluq günlərlə davam edərsə, şəxsiyyətimiz dəyişmiş kimi davranmağa başlayırıq.
  • Düşünə bilmirik, əsaslandıra bilmirik. Bir həyat tərzi halına gəlsə, bütün immunitet sistemimiz çökür və vaxtından əvvəl qocalma əlamətləri tək-tək ortaya çıxar.

Gecə yuxusu nə qədər vacibdir?

Gecə yuxusunun yerini heç bir şey tuta bilməz. Bədən saatımız gündüzləri aktiv olmaq, gecələri isə istirahət üçün ayrılmışdır. Gecə beyində melatonin deyilən bir hormon ifraz olar. Bu hormon bədən saatını tənzimləyər. Melatonin gecə 23.00 ilə 03.00 arasında daha çox ifraz olunar. İnsan yaxşı və doyumlu bir yuxu yatmışsa digər hormonlar aktivləşir və səhər yuxudan oyanırkən günümüz dəngəli, huzurlu, aktiv keçər.

Yaxşı bir yuxunun faydaları nələrdir?

  • Yuxu beyini təmizləyər, dincəldər, hüceyrə yenlənməsini sağlayar.
  • İmmunitet sistemini güçləndirir, Oksidləşməni bərpa edir, zehni gücləndirir
  • Yaşam keyfiyyətini yüksəldər.
  • Testosteron estrogen və adrenalin kimi bütün vacib hormonların ifraz olunmasına kömək edir.
  • Stressin səbəb olduğu həddindən artıq kortizonu zərərsizləşdirir,
  • Həyat sevinci verən serotonin hormonunu yaradır.
  • Melatonin çox güclü bir antioksidan təsir göstərir.

Normal yuxu yatmırsınızsa, özünüzə kosmetik proseduralar axtarmayın. İlk öncə yuxu problemini həll edin. Gündüz idmanla məşğul olarsanız, gecə daha rahat yatarsınız. Gecədə yüngül yemək yemək, gərginlik filmlərini izləməkdən qaçmaq, müzakirələrdən qaçmaq, yataq otağını havalandırmaq, hər axşam eyni vaxtda yatmaq da çox faydalıdır. Bir çox insan meditasiya və nəfəs üsulları ilə yatmağı bacarır, siz də bunları öyrənə bilərsiniz.

Yaxşı bir yuxu üçün nə etməliyik?

  • Yatmadan əvvəl dərinizi mütləq təmizləyin və nəmləndirin, qidalandırıcı gecə kremi çəkin.
  • Yatarkən bədəninizin özünü düzəltməsinə kömək etmək üçün gecə bir antioksidan qəbul edə bilərsiniz.
  • Rahatsız yatırsınızsa, sağa-sola dönəcəksiniz. Bu, üzünüzdəki yastıq izləri ilə nəticələnir. Bu izlər zamanla qırışlara çevrilə bilər. Ən yaxşısı bel üstündə yatmaqdır.
  • Başqa bir üsul, yastığınızı dizlərinizin altına qoymaq və yatmaqdır. Bu, bel və kertək ağrısını yaşayan insanları rahatlaşdırır.
Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   139  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   132  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   164  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?