İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları – Topic.az
İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları

İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları

Payız fəslinin yaxınlaşması ilə halsızlıq, zəiflik, qrip də özünü göstərməyə başladı. İmmunitet sisteminizi gücləndirərək bu xəstəliklərdən qorunmaq mümkündürmü?

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 20.09.2019 Baxış sayı:  130 Müəllif: 
Acı bibər və immunitet

Acı bibər və immunitet

Sağlamlığı qorumaq və gücləndirmək üçün yüksək qida dəyəri olan “təbii qidaları” yemək əsas hədəfimiz olmalıdır. Orqanizmamızda immunitet sistemi də daxil olmaqla bütün sistemlərin qidalandırıcı maddələrə ehtiyacı vardır.

Qida elementlərini qidaların içərisinə gizlənmiş super qəhrəmanlar olaraq görə bilərsiniz. İmmunitet sisteminə gəldikdə əsas A, C, E vitamini və sink minerallarıdır. Omega 3 yağ turşuları da immunitet sisteminin ən güclü dəstəkləyicisidir. Fəsilə uyğun qidalanaraq immunitet sistemimizi bu elementlərlə təmin edə bilərik.

Tərəvəz və meyvə stendlərində qışda hakim olan tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, parlaq naringilər, havalar soyuduqda yağlanan balığlar əbəs yerə deyil. Tam da bu qidaların tərkibindəki vitamin və minerallara ehtiyacımız artdığı anda qidalanmamıza daxil olar.

Güclü immunitet sistemi üçün bunlara diqqət!

A vitamini tənəffüs yollarının infeksiyalarına qarşı qoruyucu rolu ilə təsdiqlənmiş vitamindir. Gündəlik ehtiyaclarımızı qida ilə çox asanlıqla qarşılaya bilərik. Heyvansal mənbələr arasında qaraciyər, yumurta, süd və kərə yağı yer alır. Bitkisəl olaraq isə xüsusilə tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər (ispanaq, pazı) ilə narıncı rənglilər (kök, balqabaq) A vitamini ehtiyacını tam ödəyir.

ispanaq

ispanaq

Yaşıl, sarı və narıncını əksik etməyin!

Ətrafınızdakı soyuqdəymə olan insanlar artdığca yaşıl, sarı, narıncı rənglərin də qidalanmanızda hakimiyyətini artırın. A vitamini qaraciyərdə depolandığı üçün həddindən artıq istifadəsi də zərərlidir.

Gundə 2 mandarin yetərlidir

Ən təməl qoruyuculardan biri olan C vitamini suda əriyən və orqanizmamızda depolanmayan bir vitamin oluduğu üçün günlük olaraq qəbul olunmalıdır. Qidalanmadakı C vitamini deposu qidalarınız isə- təzə meyvə və tərəvəzlərdir. Heyvansal qidalar bu nöqtədə C vitamini cəhətdən olduqca zəif, hətta bir çoxunda yoxdur. Yetişkin bir insanın günlük C vitamini 90 mg-dır. Bu məlumatı qidalarla iah edərsək 2 balaca ölçülü mandarin 85 mg, 1 orta boy apelsin 115 mg, 1 adət kivi 75 mg, 3 ədəd acı bibər 110 mg C vitamini tərkiblidir.

Yəni gün ərzində 3 ədəd acı bibər və 2 ədəd mandarin yeyərək günlük C vitamini ehtiyacımızı ödəmiş oluruq. Buna görə qış gələrkən dərmanlara deyil, təbii şəkildə qidalarla C vitamini ehtiyacımı ödəyə bilərik. Stresli insanlarda, içki və siqaret istifadə edənlərdə, temperatur xəstəliklərində, antibiotik və ağrı kəsici istifadə edənlərdə C vitamini ehtiyacı daha yüksəkdir.

Sink- güclü antioksidan maddədir

mmunitet sistemimizin güclənməsində və ya zəif, xəstə olduğumuzda daha sürətli sağalmağa kömək olur. Buna görə bir çox multivitamin içərisində C vitamin ilə müqayisədə Sink görürük. Sink mənbələrinə baxdıqda, xüsusilə heyvan qidaları içərisində qırmızı ət sink üçün yaxşı bir qaynaqdır. Bununla birlikdə yağlı toxumlar(xüsusilə balqabaq tumu), tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər sink cəhətdən zəngindirlər.

Su istifadəsi olmazsa olmaz!

Su istifadəsi, immunitet sisteminin komponentlərinin düzgün işləməsi üçün çox dəyərlidir. Qışın gəlməsi ilə su istehlakımız artmalıdır, amma təəssüf ki azalır. Lakin, xüsusilə yoluxma hallarında, su istehlakını əlavə olaraq artdırmaq lazımdır. Xroniki yorğunluq xəstəlik riskini artıran amillərdən biridir. Qidalanmanıza göstərdiyiniz diqqəti yuxunuz üçün də göstərməlisiniz.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz info@topic.az elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Həyat tərzi   ⁄   10.10.2019   ⁄   51  baxış

Miqrenlə mübarizədə 9 müalicəvi qida hansılardır?

Əgər tez tez baş ağrılarınız varsa, bu vəziyyət miqrenə təsir edirsə bunun üçün bir çox müalicə almış ola bilərsiniz. Ancaq etməyiniz lazım ən sadə üsullardan biri yediklərinizə diqqət etməkdir. Miqrenlə mübarizə aparan 9 möcüzəvi qidanı sizə təqdim edirik.

balığın faydaları
Həyat tərzi   ⁄   07.10.2019   ⁄   81  baxış

Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Faydaları saymaqla bitməyən balıqlar bu aylarda daha çox yeyilməyə başlayır. Ancaq etdiyimiz bəzi səhvlər varki, balığın qida dəyərəni aşağı salıb, sağlığımızı təhlükə altına alır. Balıqdan maksimum fayda əldə etmək üçün nə etməliyik?

fındıq və faydaları
Həyat tərzi   ⁄   04.10.2019   ⁄   120  baxış

Çiy fındıq və onun faydaları

Tam bir sağlıq deposu olan fındığın beyin sağlığından xoşbəxtlik hormonlarına, diabet riskini azaltmasından xərçəngə qədər önəmli faydaları vardır. Ləzzəti ilə yanaşı tərkibində də bol miqdarda lif vardır. Protein, kanbonhidrat, antioksidanlar, B riboflavin, tiamin, niasin, pridoksin, kimi vitaminlər, kalsim, çinko, dəmir və magnezium kimi mineralları ilə sağlığımız cəhətdən də bir xəzinə kimidir.

Həyat tərzi   ⁄   01.10.2019   ⁄   101  baxış

Mikrobları məhv edən təbii antibiotiklər

İmmunitet sistemi insan orqanizmini xəstəliklərdən qoruyan və zərərli mikrobları aşkar etməyə və məhv etməyə çalışan bir sistemdir. Antibiotiklərdən istifadə etmədən immunitet sisteminizi təbii formullarla gücləndirmək mümkündür. Vücudumuzu mikroblardan təmizləyən antibiotiklərə bərabər möcüzəvi qidalar

Qəhvənin faydaları
Həyat tərzi   ⁄   30.09.2019   ⁄   97  baxış

Gündəlik 1 fincan qəhvə içməyin faydaları

Günə başlarkən yuxudan ayılmaq, gün ərzində gördüyümüz işlərdən daha çox səmərəlik əldə etmək üçün və bir çox şey üçün qəhvə içmək istəyirik. Kofein həyatımızda böyük bir rolu vardır. Qəhvənin bədənimizə faydaları nələrdir?

qarabaşaq-zülal deposu
Həyat tərzi   ⁄   27.09.2019   ⁄   96  baxış

Zülal və karbohidrat deposu: Qarabaşaq

Mineral cəhətdən zəngin olan qarabaşaq maqnezium, dəmir və fosfat tərkiblidir. Tərkibində qluten olmadığından çölyak xəstələrinin asanlıqla seçim edə biləcəyi bir qidadır. Dadı daha çəx paxlalı bitkilərdən fərqlənir. Ən yaxın dadı […]

Reklam

Son yazılar

Çanqu adası-nəhəng tısbağalar
Turizm   ⁄   18.10.2019   ⁄   26  baxış

Nəhəng tısbağaları olan məşhur ada: Çanqu

Zanzibarın Çanqu adası indi daha çox “Həbsxana adası” və ya “Tısbağa adası” olaraq tanınır. Yüzdən çox nəhəng tısbağanın yaşadığı, ən yaşlısı 194 yaşı olan və oların balalarına ev sahibliyi edən adada tovuz quşları da var.

Turizm   ⁄   17.10.2019   ⁄   37  baxış

Dünyanın ən gözəl sarayları

Kral ailələrinin yaşadığı və bir çoxunun bu gün turistlər tərəfindən  ziyarət etdiyi saraylar, keçmişdə bu ailələrin, indi isə ölkələrin vacib simbollarından biridir. Bəziləri turistlər üçün tamamilə açıqdır, digərlərində isə turistlər məhdud sayıda qəbul olunur. Tarixin gedişatını dəyişdirən dünyanın ən diqqətəlayiq kral sarayları haqqında bilmədiklərimiz.

Turizm   ⁄   16.10.2019   ⁄   45  baxış

Dünyanın ən izdihamlı ölkələri

Çin və Hindistan dünyanın ən çox əhalisinə sahib olan ölkələri olmasına baxmayaraq, ən sıx ölkələri deyildir.

Biznes və texnologiya   ⁄   15.10.2019   ⁄   222  baxış

Google xəbərdarlıq edir: dərhal telefonunuzdan silin

Google milyonlarla telefon istifadəçisinə xəbərdarlıq edib. Telefondan silinməsi lazım olan tətbiqləri izah edən Google, istifadəçilərə kritik xəbərdarlıqlar etdi. .Budur telefondan silinməsi lazım olan bu tətbiqlər.

Turizm   ⁄   14.10.2019   ⁄   60  baxış

Balaca və zəngin ölkə – Lüksemburq

Dünyanın ən kiçik ölkələrindən biri kimi Lüksemburq, həm də dünyanın ən zəngin ölkələrindən biridir. Lüksemburq, Belçika, Fransa və Almaniya ilə həmsərhəd olan Avropanın ən kiçik ölkələrindən biridir. Ümumi sahəsi 2582 kvadrat kilometr olan Lüksemburq əslində bir hersoqluğdur.

Oland adasından görüntü
Turizm   ⁄   11.10.2019   ⁄   55  baxış

Dənizin ortasında qeyri-adi həyat-Oland!

Almaniyanın şimal sahilində hissələrə ayrılmış “Halling” adlanan kiçik ada yerləşir. Suyun səviyyəsinin artması nəticəsində su altında qalan bu adalar qurudan 20 dəqiqə uzaqlıqda yerləşir. Ölkənin ən balaca dəniz fanarının yerləşdiyi yaşayan 16 Oland sakininin həyatı sizi təəccübləndirəcək

Həyat tərzi   ⁄   10.10.2019   ⁄   51  baxış

Miqrenlə mübarizədə 9 müalicəvi qida hansılardır?

Əgər tez tez baş ağrılarınız varsa, bu vəziyyət miqrenə təsir edirsə bunun üçün bir çox müalicə almış ola bilərsiniz. Ancaq etməyiniz lazım ən sadə üsullardan biri yediklərinizə diqqət etməkdir. Miqrenlə mübarizə aparan 9 möcüzəvi qidanı sizə təqdim edirik.

instagram- following funksiyası
Biznes və texnologiya   ⁄   09.10.2019   ⁄   56  baxış

Instagram servisi Following funksiyasını ortadan qaldırır

Instagram 1 həftə ərzində öz tətbiqindən Following bölməsini çıxardacaq. Qeyd etmək lazımdır ki, həmin bölmə vasitəsilə istifadəçilər abunə olduqları şəxslərin aktivliklərini görə bilirdilər.

Turizm   ⁄   08.10.2019   ⁄   58  baxış

Nəqliyyatın bahalı olduğu şəhərlər

İstirahət üçün getdiyiniz yerlərdə diqqət etməli olduğunuz ən vacib şey nəqliyyat vasitələri və qiymətlərdir. Bir yerdən digərinə necə gediləcəyi və bunun üçün nə qədər ödəniş etməyiniz ən vacib məsələdir. Bu cəhətdən Kopenhagen cibinizi ən çox yandıran şəhər, Qahirə isə ən ucuz yerlərdəndir.

balığın faydaları
Həyat tərzi   ⁄   07.10.2019   ⁄   81  baxış

Balıq yeyərkən nəzərə alınmalı 8 faydalı məqam

Faydaları saymaqla bitməyən balıqlar bu aylarda daha çox yeyilməyə başlayır. Ancaq etdiyimiz bəzi səhvlər varki, balığın qida dəyərəni aşağı salıb, sağlığımızı təhlükə altına alır. Balıqdan maksimum fayda əldə etmək üçün nə etməliyik?