İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları – Topic.az
İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları

İmmunitet sisteminizi gücləndirməyin praktik yolları

Payız fəslinin yaxınlaşması ilə halsızlıq, zəiflik, qrip də özünü göstərməyə başladı. İmmunitet sisteminizi gücləndirərək bu xəstəliklərdən qorunmaq mümkündürmü?

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 20.09.2019 Baxış sayı:  236 Müəllif: 
Acı bibər və immunitet

Acı bibər və immunitet

Sağlamlığı qorumaq və gücləndirmək üçün yüksək qida dəyəri olan “təbii qidaları” yemək əsas hədəfimiz olmalıdır. Orqanizmamızda immunitet sistemi də daxil olmaqla bütün sistemlərin qidalandırıcı maddələrə ehtiyacı vardır.

Qida elementlərini qidaların içərisinə gizlənmiş super qəhrəmanlar olaraq görə bilərsiniz. İmmunitet sisteminə gəldikdə əsas A, C, E vitamini və sink minerallarıdır. Omega 3 yağ turşuları da immunitet sisteminin ən güclü dəstəkləyicisidir. Fəsilə uyğun qidalanaraq immunitet sistemimizi bu elementlərlə təmin edə bilərik.

Tərəvəz və meyvə stendlərində qışda hakim olan tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, parlaq naringilər, havalar soyuduqda yağlanan balığlar əbəs yerə deyil. Tam da bu qidaların tərkibindəki vitamin və minerallara ehtiyacımız artdığı anda qidalanmamıza daxil olar.

Güclü immunitet sistemi üçün bunlara diqqət!

A vitamini tənəffüs yollarının infeksiyalarına qarşı qoruyucu rolu ilə təsdiqlənmiş vitamindir. Gündəlik ehtiyaclarımızı qida ilə çox asanlıqla qarşılaya bilərik. Heyvansal mənbələr arasında qaraciyər, yumurta, süd və kərə yağı yer alır. Bitkisəl olaraq isə xüsusilə tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər (ispanaq, pazı) ilə narıncı rənglilər (kök, balqabaq) A vitamini ehtiyacını tam ödəyir.

ispanaq

ispanaq

Yaşıl, sarı və narıncını əksik etməyin!

Ətrafınızdakı soyuqdəymə olan insanlar artdığca yaşıl, sarı, narıncı rənglərin də qidalanmanızda hakimiyyətini artırın. A vitamini qaraciyərdə depolandığı üçün həddindən artıq istifadəsi də zərərlidir.

Gundə 2 mandarin yetərlidir

Ən təməl qoruyuculardan biri olan C vitamini suda əriyən və orqanizmamızda depolanmayan bir vitamin oluduğu üçün günlük olaraq qəbul olunmalıdır. Qidalanmadakı C vitamini deposu qidalarınız isə- təzə meyvə və tərəvəzlərdir. Heyvansal qidalar bu nöqtədə C vitamini cəhətdən olduqca zəif, hətta bir çoxunda yoxdur. Yetişkin bir insanın günlük C vitamini 90 mg-dır. Bu məlumatı qidalarla iah edərsək 2 balaca ölçülü mandarin 85 mg, 1 orta boy apelsin 115 mg, 1 adət kivi 75 mg, 3 ədəd acı bibər 110 mg C vitamini tərkiblidir.

Yəni gün ərzində 3 ədəd acı bibər və 2 ədəd mandarin yeyərək günlük C vitamini ehtiyacımızı ödəmiş oluruq. Buna görə qış gələrkən dərmanlara deyil, təbii şəkildə qidalarla C vitamini ehtiyacımı ödəyə bilərik. Stresli insanlarda, içki və siqaret istifadə edənlərdə, temperatur xəstəliklərində, antibiotik və ağrı kəsici istifadə edənlərdə C vitamini ehtiyacı daha yüksəkdir.

Sink- güclü antioksidan maddədir

mmunitet sistemimizin güclənməsində və ya zəif, xəstə olduğumuzda daha sürətli sağalmağa kömək olur. Buna görə bir çox multivitamin içərisində C vitamin ilə müqayisədə Sink görürük. Sink mənbələrinə baxdıqda, xüsusilə heyvan qidaları içərisində qırmızı ət sink üçün yaxşı bir qaynaqdır. Bununla birlikdə yağlı toxumlar(xüsusilə balqabaq tumu), tünd yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər sink cəhətdən zəngindirlər.

Su istifadəsi olmazsa olmaz!

Su istifadəsi, immunitet sisteminin komponentlərinin düzgün işləməsi üçün çox dəyərlidir. Qışın gəlməsi ilə su istehlakımız artmalıdır, amma təəssüf ki azalır. Lakin, xüsusilə yoluxma hallarında, su istehlakını əlavə olaraq artdırmaq lazımdır. Xroniki yorğunluq xəstəlik riskini artıran amillərdən biridir. Qidalanmanıza göstərdiyiniz diqqəti yuxunuz üçün də göstərməlisiniz.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   137  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   108  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   198  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   137  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   108  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   119  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   131  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   198  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?