Qatıq yedikdə orqanizmdə nələr olur? – Topic.az
Qatıq yedikdə orqanizmdə nələr olur?

Qatıq yedikdə orqanizmdə nələr olur?

Zəngin mineral və vitamin tərkibi olan qatıq hər gün yeyilməli olan bir qidadır. Körpəlikdən bəri asanlıqla yeyilə bilər.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 04.12.2019 Baxış sayı:  176 Müəllif: 

Qatıq südün laktik turşu fermentasiyası ilə istehsal olunur. Süd ilə müqayisədə laktoza nisbəti azdır, lakin kalsium, protein və quru maddələrin nisbəti yüksəkdir. Tərkibində bir çox mineral ilə birlikdə qrup B qrup vitaminləri, A vitamini və E vitamini var. Qatıq tərkibindəki kalsium səbəbiylə sümüklər və dişlər üçün deyil, tərkibindəki maqnezium və kalium səbəbiylə əzələ funksiyaları və sinir keçiriciliyi baxımından da əhəmiyyətlidir. Həzm sistemi və bağırsaq florası üçün qatıqdakı probiotiklər çox faydalıdır.

Həzm sisteminin tənzimlənməsinə kömək edən və bununla immunitetə müsbət təsir göstərən mikroorqanizmlərə ‘probiyotiklər’ deyilir. Probiyotiklər bağırsağın təbii florasına xəstəliyə səbəb olan hər hansı bir patogenə qarşı maneə yaratmağa kömək edir. İmmunitet sisteminin hüceyrələrinin çoxu bağırsaqlarda olur və bağırsaqların gücü immunitet sisteminin də güclü olduğunu göstərir.

Laktoza qarşı dözümsüzlük olanlar qatıq yeyə bilərmi?

Qatıq tərkibindəki probiyotiklər sayəsində həm bağırsaq florasını, həm də immunitet sistemini gücləndirir. Bağırsaq florasını tənzimlədiyi üçün kolon xərçəngi riskini azaldır, immuniteti gücləndirdiyi üçün allergik xəstəliklərə qarşı müqaviməti artırır.

Qatıq yemək yağ yandırırmı?

100 qram qatıqda 4,5 qram protein var. Yoğurt kimi yüksək proteinli qidalar əzələlərin inkişafını dəstəkləyir, lakin az proteinli qidalara görə həmişə daha doyurucudur. Qatıq həm də kalsiumla zəngindir. Kalsium sümük dişlərini güclü edən bir mineraldır. 100 qram qatıq, kalsium ehtiyacının 15 faizini ödəyə bilər. Qatıqdan alınan kalsium yağ yanmasını sürətləndirir. Qatıqda kalium, fosfor, riboflavin, yod, sink, A, E və B vitaminləri var. Bu qatıqı mədə-bağırsaq xəstəliklərindən, pis xolesteroldan və hipertansiyona aparan ürək-damar xəstəliklərindən qoruyucu bir qida halına gətirir.

Qatığın yaşıl suyunu tökməyin

Qatıqın yaşıl suyu heç vaxt tökülməməlidir. Bu su zəngin bir vitamin mənbəyidir, şorba ilə qarışdırıla və ya ayran kimi içilə bilər. Qatığın süzülməsiylə suyun tərkibindəki riboflavinin yüksək miqdarı itir.  Riboflavin böyümə, toxuma bərpası və enerji metabolizmasından məsuldur. Xolesterol xəstələrinin qatığın qaymağını yeməməli və az yağlı süd məhsullarına üstünlük verməlidirlər.

Evdə hazırlanmış və təbii qatıqları yeyin

Gündəlik istehlak ediləcək qatıqın miqdarı digər süd məhsullarının istehlakından asılıdır. Süd və pendir ümumiyyətlə yeyilmirsə, qatıq hissəsini artırmalısınız. Pendirin səhər yeməyində yeyikdiyi və gündə 1 stəkan süd istehlak edildiyi düşünülsə, nahar və ya şam yeməyində 1 stəkan qatıq və ya 1 stəkan ayran içilməlidir.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   22  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   130  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   248  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   22  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   95  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   111  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   130  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   97  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   248  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   182  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.