Qırmızı çuğundur və sağlamlığa təsirləri – Topic.az
Qırmızı çuğundur və sağlamlığa təsirləri

Qırmızı çuğundur və sağlamlığa təsirləri

Çuğundur süfrələrimizdə çox da yer almayan sağlam bir səbzədir. Bir qış bitkisi olan çuğundur yaxşı bir lif mənbəyidir. Həm də folat, manqan, kalium, dəmir və C vitamini ilə zəngindir.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 21.10.2019 Baxış sayı:  283 Müəllif: 

Çuğundur və çuğundur suyu; qan axınının yaxşılaşması aşağı qan təzyiqi və artan məşq performansı ilə əlaqələndirilir. Bu faydaların çoxu qeyri-üzvi nitrat tərkibinin yüksək olması ilə əlaqədardır. Çuğundur çiy də istifadə edilə bilər. Ancaq ləzzətli olduğu üçün bişmiş və ya turşu şəklində daha çox seçim edilir. Çuğundurun yaşıl yarpaqları da yeməlidir.

Çuğundurun qida dəyəri

100 q xam çuğundur aşağıdakı qidalanma dəyərlərinə malikdir

Kalori: 43 kkal

Su: 87%

Zülal: 1.6 q

Karbohidrat: 9,6 q

Şəkər: 6.8 q

Lif: 2.8 q

Yağ: 0,2 q

Karbonhidrat dəyəri

Çiy və ya bişmiş çuğundurun təxminən 8-10% -i karbohidratlardır. Qlükoza və fruktoza kimi sadə şəkərlər çiy və bişmiş çuğundurda karbohidratların 70% -dən 80% -ni təşkil edir. Qan şəkərinin səviyyəsinə ciddi təsir göstərmir. Bunun səbəbi, hissədəki karbohidratların ümumi miqdarı azdır. Buna görə diabet xəstələri çuğunduru asanlıqla istehlak edə bilər.

Lif tərkibi

100 qram çiy çuğundur təxminən 2-3 qram lif tərkiblidir. Pəhrizdəki lif miqdarı sağlam qidalanmanın vacib bir hissəsidir və müxtəlif xəstəlik risklərinin azalması ilə əlaqələndirilir.

Vitaminlər və minerallar

Bu bitki bir çox vacib vitamin və mineralların mənbəyidir.

Folat (B9 vitamini): Normal toxuma böyüməsi və hüceyrə fəaliyyəti üçün vacibdir. Xüsusilə hamilə qadınlar üçün lazımdır.

Manqan: Bütün dənli bitkilər, paxlagiller, meyvə və tərəvəzlərdə yüksək miqdarda olur. Karbohidratlardan və yağlardan enerji almaq üçün lazım olan fermentlərə kömək edir. Böyümə və inkişafda mühüm rol oynayır.

Kalium: Qan təzyiqini azaldır və ürək sağlamlığına müsbət təsir göstərir.

Dəmir: Zəruri bir mineral olan dəmir, vücudunuzda bir çox vacib funksiyaya malikdir. Dəmir qırmızı qan hüceyrələrində oksigen daşınması üçün tələb olunur.

Vitamin C: İmmunitet və dəri sağlamlığı üçün vacib olan bir antioksidandır

Çuğundurun sağlamlığa faydaları

Aşağı qan təzyiqi: Yüksək qan təzyiqi qan damarlarınıza və ürəyinizə zərər verə bilər. Buna görə ürək xəstəliyi insult və vaxtından əvvəl ölüm üçün ən güclü risk faktorlarından biridir. Qeyri-üzvi nitratlarla zəngin olan meyvə və tərəvəzləri azot oksidinin meydana gəlməsini artıra bilər, qan təzyiqi aşağı salır və ürək xəstəliyiniz riskini azalda bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, çuğundur və çuğundur suyu bir neçə saat ərzində qan təzyiqini 3-10 mm hg azalda bilər. Bu, damarlarınızın rahatlaşmasına və genişlənməsinə səbəb olan azot oksidinin yüksək olması ilə əlaqədardır.

Qida ilə əlaqəli nitrat enerji istehsalına cavabdeh olan mitokondriyanın təsirini artırır və nəticədə fiziki məşq zamanı oksigen az olur. Tədqiqatlar göstərir ki, nitrat, xüsusilə qaçış, velosiped sürmə və yüksək intensivliyə dözümlülük məşqləri zamanı fiziki fəaliyyətini yaxşılaşdıra bilər. Çuğundur və çuğundur suyu, qeyri-üzvi nitrat tərkibində olduğuna görə tez-tez bu məqsədlə istifadə olunur.

 

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   20  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   128  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   247  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   20  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   94  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   111  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   128  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   97  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   169  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   247  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   181  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   169  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   106  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.