Qocalmanı ləngidən 8 məsləhət – Topic.az
Qocalmanı ləngidən 8 məsləhət

Qocalmanı ləngidən 8 məsləhət

Orqanizmin yaşlanmasının qarşısını almaq mümkün deyil, ancaq bu qaçınılmaz prosesin sürətini azaıtmaq üçün həyat tərzini düzəltmək əlimizdədir. Yaşlanma səbəblərini tapdıqdan sonra, biz bu zərərli amilləri minimuma endirib gümrah xarici görünüşdən, sağlam səhhətdən və xoş əhval-ruhiyyədən zövq alacağıq. Belə ki, elm adamları yaşlanmağımızın dörd əsas səbəbini müəyyən ediblər.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 30.01.2019 Baxış sayı:  508 Müəllif: 

Orqanizmin qocalma səbəbləri:

İltihab, stress, şəkər, oksidləşmə – gəncliyin əsas düşmənidir. Bu proseslər sistematik şəkildə bədənimizə təsir göstərir və hüceyrələrin, toxumaların və orqanların yaşlanmasına səbəb olur.

  • İltihab – ürək-damar sisteminin xəstəliyi, əqli zəiflik, artıq çəki, şəkərli diabet və xərçəng daxil olmaqla bir çox xəstəliklərin başlanğıc nöqtəsidir.
  • Stress bizim hormonal tarazlığımızı pozur və kortizol istehsalını stimullaşdırır, hansıkı çox miqdarda beyin də daxil olmaqla orqanizm sisteminə mənfi təsir göstərir. Buradan da, idrak və yaddaş pozğunluğu yaranır.
  • Şəkər yağ ehtiyatlarımız üçün məsul olan insulinin istehsalını stimullaşdırır. Beləliklə, artıq çəki və şəkərli diabet yaranır.
  • Oksidləşmə – cinsi həyatınıza, dərinizə və beyninizə təsir edən sərbəst radikalların formalaşmasıdır.

Qocalma prosesini ləngidən məsləhətlər:

Qocalma prosesinə qarşı qidanıza diqqət yetirin. Hər yeməyinizdə zülallar qəbul edin. Diyetoloqlar hər kq çəkiyə bir qr zülal istifadə etməyi məsləhət görür. Məsələn, bir yeməkdə 65 kq çəkili qadın üçün 22 qr zülal lazımdır – bu, 3 yumurta ağı, toyuq və ya hinduşkanın döş əti ola bilər. Zülalı yüksək yağı az olan qidalar seçin. Protein qanda insulin səviyyəsini azaldır, bu da artıq çəki almağın və xəstəliklərin ehtimalını azaldır.

Dincəlin. Stresslə hər cür mübarizə aparın. Əlbəttə ki, çətin bir gündən sonra gərginliyi azaltmağa kömək edən yöntəmlər var: isti vanna, yaşıl çay, isti süd, parkda gəzinti, yoqa ilə məşqul olmaq. Qocalmaya qarşı onlara vaxt ayırın və ya yeni bir şey edin. Stress sizdən uzaqlaşacaq.

Lavanda -efir yağı

Lavanda -efir yağı

Stresslə mübarizə apamaq üçün bütün vəsaitlər.

Stress qocalmanın əsas səbəblərindən biridir. Buna görə, bir daha istirahət etmək pis olmaz. Psixoterapevtlər lavanda efir yağının kömək ola biləcəyini iddia edirlər. O, yalnız gözəl qoxu deyil, eyni zamanda bioloji səviyyədə bədənimizə təsir edir, qanda kortizolun artmasına mane olur. Onu vannada suya tökün və ya krem ilə qarışdırıb bədənə sürtün. Qurudulmuş lavanda çiçəklərini paketə qoyub yataq otağınıza apara bilərsiniz.

İdman -sağlamlıq

İdman -sağlam həyat

İdman  yalnız çəki itirmək üçün deyil. Daimi məşqlər qan damarlarını, ürək və sinir sistemini gücləndirir. Fiziki fəaliyyət beyində yaşlanma, iltihablanma, şəkərli diabet və illər ərzində inkişaf edə biləcək digər xroniki xəstəliklərin qarşısını alır. Sizə xoş olan idman növünü seçin – qaçmaq, velosiped sürmək, rəqs etmək, üzgüçülük və s. Gündə ən azı 20-25 dəq bu idman növü ilə məşqul olun. Lazım olsa, gündə iki dəfə 10 dəq edin. Getdikcə, məşqlərin müddət və intensivliyini artırın. Bir gün qaçırdığınız halda, vərdişə daxil olmağa icazə verməyin və ertəsi gün məşq edin.

Gecə 8 saat yatın. Gəncliyin qorunması üçün bu vacib məsələdir. Yuxusuzluq yalnız görünüşümüzə təsir etmir, həm də xroniki stressə səbəb olur.

Vitamin -sağlamlıq

Vitamin -sağlamlıq

Vitamin və bioloji aktiv əlavələr qəbul edin. Qocalması ilə mübarizədə xüsusilə B vitamini faydalıdır. B vitamini sinir sistemini gücləndirir, kortizol istehsalını azaldır və yaxşı əhval-ruhiyyəyə və sakitliyə məsul olan serotonini stimullaşdırır. Kollagen və elastin istehsalını stimullaşdıran bioloji aktiv əlavələrdən istifadə etmək məsləhət görülür. Sərbəst radikallarla mübarizə aparmaq üçün antioksidantlar qəbul edin – vitamin A, C, E və selenium.

Həyatdan həzz alın. Tez-tez özünüzü sevindirin. Dostlarla görüşün, sevdiyiniz işlə məşqul olun, əylənin – bu, yalnız xoş deyil, həm də faydalıdır. Serototinin səviyyəsi artır və sağlamlığa və uzunömürlülüyə dair bütün təhlükələr yavaş-yavaş azalır.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   89  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   109  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   261  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Vitamin D çatışmazlığı
Həyat tərzi   ⁄   26.12.2019   ⁄   300  baxış

Vitamin D çatışmazlığı nədir?

D vitamini çatışmazlığı, sağlam qalmaq üçün kifayət qədər D vitamini qəbul etmədiyiniz deməkdir. Çatışmazlığı şiddətli əlamətlərə səbəb olan vitamin, bədənin bir çox fərqli funksiyası üçün istifadə olunur. Sümüyün əsas quruluş hissələrindən biri olan kalsiumun əmilməsi üçün D vitamininə ehtiyac vardır.

Həyat tərzi   ⁄   24.12.2019   ⁄   231  baxış

B12 vitaminin bilinməyən 8 faydası

Yorğunluğunuz, narahatlığınız hətta çəki probleminizin səbəbi B12 vitamininin çatışmazlığından qaynaqlana bilər. B12 vitamini necə alınır?

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   89  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   146  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   181  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   261  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   117  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.

Reklam

Son yazılar

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   89  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   109  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   122  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   146  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   105  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   181  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   261  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   188  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   187  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Qəhvə qalığı-kofe
Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   117  baxış

Kofe qalığını tullamadan, istifadə edin

Türk qəhvəsi və ya filtrli qəhvə hazırladıqdan sonra qalan qalığını atmaq əvəzinə yenidən istifadə edə bilərsiniz. Üyüdülmüş kofe tumları, dəmləndikdən içərisində olan yağ və aroma böyük ölçüdə suya keçsə də, yetərli miqdarda yağ və qoxu qalır. Geriyə qalan bu təbii qalığı fərqlı yerlərdə istifadə edə bilərsiniz.