Sümükləri gücləndirən kalsium mənbələri – Topic.az
Sümükləri gücləndirən kalsium mənbələri

Sümükləri gücləndirən kalsium mənbələri

Süd sənayesi uzun illər güclü və sağlam sümüklər üçün insanları hər gün süd içməyə təşviq edir. Ancaq bu ümumi klassik bir məlumatdır. Süd həmişə sağlamlığınız üçün faydalı deyil və hətta riskli ola bilər.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 02.09.2019 Baxış sayı:  466 Müəllif: 
Süd- kalsium qaynaqları

Süd- kalsium qaynaqları

Bəzi tədqiqatlar südün  xərçəng riskini artıra biləcəyini müəyyən etdi. Buna görə xərçəngin qarşısını almaq üçün süd istehlakını minimuma endirmək  yaxşıdır. Sağlam bir qidalanma  əldə etmək istəyirsinizsə, ticari şüarlara çox əhəmiyyət verməməlisiniz.

Süd sənayesi tərkibindəki kalsium yüksək olduğuna görə südü sağlam və bənzərsiz bir qida kimi təqdim edir. Kalsium sümüklərin güclənməsinə də kömək edir . Kalsiumun müntəzəm istehlakı osteoporoz riskini azaldır. Ancaq bu faydaları əldə etmək üçün düzgün kalsium mənbəyini seçmək də vacibdir. Südün çox  istehlakının osteoporoz riskinin daha yüksək olmasına səbəb olur. Bu vəziyyətdə inandığımız həqiqətlər kommersiya reklamına deyil, elmə əsaslanmalıdır. Daha sağlam sümüklər istəyirsinizsə,  digər kalsium mənbələrini seçməlisiniz.

Süd kalsium qaynağıdır?

Düzdür, kalsium sümük gücünü artırır və süd kalsium mənbəyidir. Yaxşı, süd istehlakının osteoporoza səbəb olması sualı ağla gəlir. Cavab budur ki, süddəki kalsium aşağı bio-yararlığa malikdir. Süddə kalsium olmasına baxmayaraq, orqanizmdə bu kalsiumun əmilməsi  üçün uzun vaxt lazımdır.

Sağlam sümüklər üçün  lazım oaln qidalar hanslardır?

Süd içənlərdə sümüklərin zəif olmasının başqa bir səbəbi bədənin asidik (turşulu) olmasıdır. Süd, pendir, ət kimi asidik qidaları yeyərkən  orqanizmamız meydana gələn turşu reaksiyalarını zərərsiz edməlidir. Turşuluğun zərərsiz eləməyin ən yaxşı yollarından biri sümüklərdən minerallar çıxarmaqdır.  Bu reaksiya sümüklərinizin tükənməsinə və zəifləməsinə səbəb olur. Əslində gündəlik  süd məhsulları istehlakımızı artıraraq kalsium çatışmazlığı yaşayırıq.

Bədəndəki turşuluq xərçəngin inkişafı və yayılması ilə əlaqələndirilmişdir. Xərçəng riskini minimuma endirməyin ən təsirli yollarından pH səviyyəsini sabitləşdirməkdir. Südün və digər süd məhsullarının həddindən artıq istehlakı turşuluğa səbəb olur.  Sümükləri qorumaq və xərçəng hüceyrələrinin böyüməsinin qarşısını almaq üçün süd istehlakını azaltmaq daha yaxşıdır.

Bitki mənşəli qidalardan istifadə edin

Tərəvəzlər -kalsium qaynaqları

Tərəvəzlər -kalsium mənbələri

Bəzi bitki mənşəli qidalar sağlam kalsium mənbəyi kimi də istehlak edilə bilər. Bu kalsium mənbələri südlə müqayisədə daha yüksək bio-yararlığa sahibdir.

Səbzə və tərəvəz yediyiniz zaman bitki mənşəli komponentləri, vitamin və mineralları daha təsirli istifadə edə bilərsiniz. Çünki bu kalsium mənbələri daha yüksək udma nisbətlərinə malikdir.

Sağlam sümüklər üçün lazım olan kalsiumu əldə etmək üçün diyetinizə əlavə edə biləcəyiniz bir neçə nümunə vermək istərdim. Ispanaq, quru lobya, əncir, qara kələm, küncüt toxumu, çia toxumu, badam, hindistan cevizi südü və kinoa.

Kalsiumdan əlavə, yuxarıda sadalanan qida maddələri, sağlamlıq üçün və bədənimiz üçün zəruri olan bir çox müxtəlif vitamin və mineral qəbul etməyə imkan verir.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   138  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   138  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   109  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   122  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   132  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   200  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?