Turpun faydaları nələrdir? – Topic.az
Turpun faydaları nələrdir?

Turpun faydaları nələrdir?

“Turp kimi olmaq” ifadəsi  sağlam insanlar üçün geniş istifadə olunur. Çünki turp tərkibindəki vitamin, mineral və liflər ilə tam bir sağlamlıq deposudur. Ümumiyyətlə balığın yanında yeyilən bu tərəvəz qarnitur olaraq ya da salatın içində yeyilir. 

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 12.06.2019 Baxış sayı:  464 Müəllif: 
turp və faydaları

turp və faydaları

Tərkibində yüksək lif var

Çox adam turpu yalnız balıqla istifadə eliyir. Lakin turp yalnız balıqla deyil, eyni zamanda müxtəlif  salatlarla da istifadə olunan bir tərəvəzdir.   Qaraciyər və mədənin təmizlənməsinə kömək edən qırmızı turp, yüksək lif tərkibinə sahibdir.

Lakin turp tərkibindəki kükürd birləşmələri ilə səbəbi ilə qastrit kimi şikayəti olan insanlarda ishal qaz problemlərini artıracağını unutmamalı, istifadə edərkən porsiyon miqdarı müəyyən olunmalıdır.

Qara turp və bronxitə təsiri

Qara turp, bronxit və öskürək kimi xəstəliklərə böyük təsir göstərir. Axşamdan turpun içini oyaraq, oyulan hissəyə bal tökülür. Səhər turp suyu və bal qarışığı içildikdə təbii öskürək siropu olur.

Agrı kəsici ağ turp

Ağ turpun ağrı kəsici təsiri vardır. Ağ turp xüsusən romatizmanın səbəb olduğu ağrıları azaltmağa kömək edir. Ağ turp əsəb, stress azaldır. Bu problemləri qan təzyiqi tənzimləyici təsiri ilə azaldır.

Qocalmanı gecikdirir

Qış mövsümündə süfrələrdə və  qəlyanaltılarda olması lazım olan turp tox tutma xüsusiyyəti ilə diyetlərdə olması vacib olandır. Bundan əlavə, folik turşusu ilə zəngin olduğu üçün DNT və RNT hüceyrələrini bərpa edər, qocalmağın qarşısını alar.

Qırmızı turp qırmızı qan hüceyrələrinin zədələnməsini idarə etmək qabiliyyəti ilə tanınır və qana verilən oksigeni artırır.

Vitamin C deposudur

C vitamini deyərkən ağla ilk sitrus bitkiləri gəlir, lakin qırmızı turpun C vitamini unudulmamalıdır.  Vitamin C ümumi soyuqdəymədən də qoruyur.

Ürəyi qoruyur

Qırmızı turp ürəyin düzgün fəaliyyət göstərməsinə kömək edən və ürək-damar xəstəliyinin riskini azaltmağa kömək edən yaxşı bir antrakion qaynağıdır. Bundan əlavə, qırmızı turp folik turşusu və flavonoid yüksək tərkibi var. Qırmızı turp folik turşusu və flavonoiddən ibarət yüksək tərkibi var. Qırmızı turp qan təzyiqi azaltmağa kömək olan kalium da vardır.

İmmuniteti gücləndirir

Yüksək  C vitamin tərkibi olan turp soyuqdəymə və öskürəyə qarşı qoruyur. İmmunitet sistemini gücləndirmək üçün mütəmadi olaraq istifadə olunmalıdır.

Qırmızı turp dietalarda da bir nömrəli köməkçidir. Qan şəkərinə təsir etməyən qırmızı turp uzun müddət tox tutan bir xüsusiyyətə sahibdir. Ürəkbulanmanı da aradan qaldırır.

Qırmızı turpun tərkibində E, A, C, B6, K vitaminləri vardır. Ayrıca antioksidanlar, lif, sink, kalium, maqnezium, mis, kalsium, dəmir və manqan tərkibi ilə də zəngindir. Buna görə turp, yüksək qida dəyəri olan bir tərəvəzdir.

Hər gün turp yeyilərsə cildi quruluqdan, sızanaqdan və sızanağın yaratdığı qızarılıqdan qoruyar. Bundan əlavə, turp suyunun kəpəklənmə və saç dökülməsinin qarşısını aldığı bilinir.

Turp yod ilə zəngin olduğu üçün tiroid xəstəliklərindən də qoruyur. Qırmızı turp həmçinin qaraciyər xəstəliklərinə qarşı da qoruyur. Xərçəngə qarşı qoruyucu olmağı ilə də məlumdur.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   198  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Vitamin D çatışmazlığı
Həyat tərzi   ⁄   26.12.2019   ⁄   306  baxış

Vitamin D çatışmazlığı nədir?

D vitamini çatışmazlığı, sağlam qalmaq üçün kifayət qədər D vitamini qəbul etmədiyiniz deməkdir. Çatışmazlığı şiddətli əlamətlərə səbəb olan vitamin, bədənin bir çox fərqli funksiyası üçün istifadə olunur. Sümüyün əsas quruluş hissələrindən biri olan kalsiumun əmilməsi üçün D vitamininə ehtiyac vardır.

Həyat tərzi   ⁄   24.12.2019   ⁄   237  baxış

B12 vitaminin bilinməyən 8 faydası

Yorğunluğunuz, narahatlığınız hətta çəki probleminizin səbəbi B12 vitamininin çatışmazlığından qaynaqlana bilər. B12 vitamini necə alınır?

Həyat tərzi   ⁄   17.12.2019   ⁄   234  baxış

21 gün şəkərsiz qidalanma

Sağlam bir həyatın ən vacib şərti balanslı və şüurlu bəslənmədən irəli gəlir. Balanslı bir pəhrizin həyat tərzi sürməsi hər kəs üçün asan olmasa da, 21 gün ərzində müəyyən bir proqramı tətbiq etməklə asanlıqla qəbul edilə biləcəyini vurğulanır.

Həyat tərzi   ⁄   08.11.2019   ⁄   214  baxış

Faydaları dərman kimi olan kələm

Dolması, şorbası, turşusu həm də salatı hazırlanan ağ kələm, ləzzətli qış tərəvəzlərindəndir. Gül kələmi, brokkoli kimi kələmçiçəyikimilər  fəsiləsinə aiddir.

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   137  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   108  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   198  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?

Reklam

Son yazılar

Koronavirus - qorunmağın yolları
Həyat tərzi   ⁄   25.02.2020   ⁄   137  baxış

Koronavirusdan qorunmağın yolları

Əsasən heyvanlarda xəstəlik amili olan korona virus ailəsinə aid mutasiya keçirən və “2019-nCov” adı verilən virus, ötən ilin dekabr ayından başlayaraq Çinin Uhan şəhərində insanlar arasından yayılmağa başladı.

omega 3 faydaları nələrdir?
Həyat tərzi   ⁄   18.02.2020   ⁄   108  baxış

Omega-3-ün faydaları nələrdir? Alarkən nələrə diqqət etməlisiniz?

Omega-3 yağ turşuları, qida maddələri ilə qəbul edilməli olan çox doymamış yağ turşularıdır. Bədənin Omega-3 ehtiyacı, ana bətnində başlayır. Ehtiyac uşaqlıq, yetkinlik və qocalıq dövründə davam edir. EPA və DHA adı verilən Omeqa-3 yağ turşuları vardır. Yetkinlər üçün EPA, hamilələr, süd verən analar və uşaqlar üçün isə DHA uyğundur.

Turşu və faydaları
Gündəm   ⁄   11.02.2020   ⁄   119  baxış

Turşu yeməyin heç eşitmədiyiniz 7 faydası

Turşu evdə şüşə qabda və əlverişli şəraitdə hazırlanarsa sağlamlıq üçün son dərəcə faydalıdır. Sağlam insanlarda turşunun həftənin 2 günü maksimum 1 ovuc içi qədər istifadəsi yetərlidir. Bəs, uyğun şəraitdə altında hazırlanıb yeyildikdə sağlamlığımız üçün faydaları nələrdir? Sadəcə sirkə və duz ilə hazırlanmış, tərkibində konservant olmayan turşunun 7 faydası bunlardır.

Tükənmişlik hissi
Karyera   ⁄   31.01.2020   ⁄   131  baxış

Tükənmişlik sindromunu aradan qaldırmaq üçün 3 məsləhət

Gərgin iş tempi, artan stres, trafik və s. bir çox amillər bəzən işçiləri elə bir nöqtəyə gətirir ki, son nöqtənin adı-tükənməkdir! Bu hissi aradan qaldırmaq üçün nə etməliyik?

Həyat tərzi   ⁄   24.01.2020   ⁄   163  baxış

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?

Uncategorized   ⁄   17.01.2020   ⁄   111  baxış

Qulançar və onun faydaları

 Qulançarın tərkibində maqnezium, fosfor, selenium, sink, natrium, dəmir, mis, kalsium, manqan kimi minerallar və ə A, C, B6, K kimi vitaminlər var.

uşaqlarda zəka
Həyat tərzi   ⁄   01.01.2020   ⁄   190  baxış

Elm adamlarına görə uşaqlar zəkalarını anadan alırlar

Elm adamları genetik modifikasiya olunmuş siçanlar üzərində araşdırma aparıblar. Uzun illər davam edən araşdırma, insanlar üçün həyata keçirildiyi zaman oxşar bir nəticə əldə edildi. Buna görə uşaqlar ağıllarını analarından alırlar.

Həyat tərzi   ⁄   29.12.2019   ⁄   270  baxış

Xərçəng xəstəliyinin mübarizəçisi

Tərkibindəki sulfuranın miqdarı ilə sağlamlığımız üçün vacib olan brokoli və gül kələmin faydaları saymaqla bitmir. Xüsusilə qışda bu iki qidanı yemək lazımdır. Brokoli faydası baxımından bir addım qabaqdadır

İş axtararkən motivasiya
Karyera   ⁄   28.12.2019   ⁄   194  baxış

İş axtararkən motivasiyanı yüksək tutmağın yolları

İş axtarmaq çox çətin bir prosesdir. Bu çətin prosesdən keçərkən motivasiyamızı yüksək tutmağımız da vacibdir. İşsizlik dövründə motivasiyanı yüksək tutmaq üçün nə etməlisən?

Həyat tərzi   ⁄   28.12.2019   ⁄   198  baxış

K vitamini haqqında heç eşitmisiniz?

Vitamin K, çox eşitdiyimiz bir vitamin deyil, təəssüf ki digər vitaminlər qədər adı çəkilmir. Ancaq bu təməl qidaya əhəmiyyət verməmək səhv olardı. Bəs, çoxumuzun eşitmədiyimiz K vitamini nə işə yarıyır?