Yuxusuzluqla mübarizə aparmağın yolları. – Topic.az
Yuxusuzluqla mübarizə aparmağın yolları.

Yuxusuzluqla mübarizə aparmağın yolları.

Şübhəsiz ki, çoxumuz heyatımızda bir dəfə də olsun yuxusuzluqla qarşılaşmışıq. Normal orqanizmin sərf olunmuş gücü və zehni yenidən bərpa etməsi üçün ən az 7-8 saat yatmaq lazımdır.

Topic.az redaksiyası
Dərc olunma tarixi: 05.12.2018 Baxış sayı:  793 Müəllif: 
Yuxusuzluq

Yuxusuzluq

Ən pis vəziyyət uzunmüddətli yuxusuzluqdur. Əgər xroniki hala çevrilərsə, özünüzün həll etməyiniz çətin olduğu üçün mütəxəssislərin köməyinə ehtiyacınız olacaq. Bundan əlavə, yuxusuzluq yalnız insanın sadəcə yuxuya gedə bilməməsi demək deyil. Bədənin  kifayət gədər yeni enerji ala bilmədiyi səthi yuxu da yuxusuzluğa bərabərdir.

Yuxusuzluğun yaranma səbəbləri.

Beləliklə, yuxusuzluq probleminin yaranmasının əsas səbəblərini nəzərdən keçirək. Ən əsası bu insanın fiziki, zehni və emosional vəziyyətləri və ətrafdakı faktorlardır. Sonuncudan başlayaq. Sözsüz ki, ətrafdakı faktorlara xarici qıcıqlandırıcıları aid etmək olar: otağın havası (temperatur, rütubət, oksigen zənginliyi), yataq avadanlıqları (rahat yataq və ya divan, ortopedik döşək və yastıq), səs fonu (məişət texnikası, qonşular).

Yatmaqdan əvvəl otağı havalandırmaq lazımdır. Bu müddətə gəzməyə çıxmaq yaxşı olar. Həkimlər tərəfindən rahat yuxu üçün 16-20 dərəcə istilik tövsiyyə olunur, lakin bu parametrləri öz arzularınıza görə qiymətləndirin. Rütubəti nəmləndiricilər vasitəsilə normaya sala bilərsiniz, əsas da havanı qurudan istilik qurğularından istifadə edirsinizsə. Siz həmçinin ionlaşdırıcıdan da istifadə edə bilərsiniz.

İndi yataq haqqında danışaq. Burada yataq avadanlıqları seçiminə diqqətlə yanaşmaq lazımdır. Yataq kifayət qədər geniş və rahat olmalıdır. Matras və yastıqların yumşaqlığı seçimində satıcılar kömək edə bilər. Yatağınız təmiz, rahat və göz oxşayan olmalıdır.

Otaqda səsli işləyən məişət texnikası olmamalıdır (radio, televizor). Telefon mümkin qədər uzaqda olmalıdır. Bütün səs və şüalar sağlam yuxunun düşmənidir. Beyin yuxu zamanı dincəlməlidir. Televizor izləməkdən mümkün qədər qaçılmalıdır.

Fiziki səbəblərə ağır iş yükü, qədərindən artıq yemək, həyat tərzi, xəstəliklər və qeyri-düzgün rejim daxildir. Beləki, sağlam yuxu üçün sağlam həyat tərzi lazımdır, daha dəqiq desək zərərli vərdişlərdən imtina etmək (spirtli içkilər və siqaret), günlük rejimə riayət etmək (özünüzü hər gün eyni vaxtda yatmağa öyrəşdirin) və qidalanma rejiminə fikir vermək (çalışın yuxudan 1,5-2 saat qabaq ağır yeməklər yeməyin). Mədəni yüksək rejimdə işləməyə məcbur etməmək üçün yatmamışdan qabaq meyvə və ya 1 stəkan qatıq içmək məsləhətdi. Gün ərzində hərəkətli olmağı da unutmayın.

Ruhi və emosional vəziyyətlər yuxusuzluğun əsl dostudur. Və bu həyəcanın mənfi və ya müsbət səbəbdən olması vacib deyil. Bu zaman özünə gəlmək və bu fikirlərdən uzaqlaşmaq lazımdır.

Yuxusuzluğu necə aradan qaldırmaq olar.

Vücudu rahatlamaq üçün dəmlənmiş sakitləşdirici otlar və ya efir yağlarindan ibarət isti vanna qəbul etmək lazımdır. Yatmaqdan qabaq bir qaşıq balla sakitləşdirici təsiri olan isti çay yatmağa kömək edəcək. Tənəffüs üzərində qurulmuş müxtəlif sakitləşmə texnikaları mövcuddur. Xoş sədalar altında meditasiya etmək də yaxşı təsir bağışlayar.

Əlbəttə, bunlar bütün tövsiyələr deyil və yuxusuzluq daimi yoldaşınızdırsa sizin mütəxəssisə ehtiyacınız var.

Topic.az redaksiyası
Bu yazılar Topic.az saytının redaksiyası tərəfindən hazırlanmışdır. Yazılarda hər-hansı bir səhv, yalnış məlumat və ya digər problemlərə rast gəlsəniz [email protected] elektron ünvanımıza yazmağınızı xahiş edirik.

Yaxın mövzular

Biznes və texnologiya   ⁄   04.09.2020   ⁄   52  baxış

Alimlərə görə yuxu real həyatın davamıdır

Elm adamları 24 min yuxu üzərində tədqiqat apararkən  təəccüblü nəticələr əldə etdilər. Araşdırmalara görə röyalar real həyatımızın davamı ola bilər.

Vitamin D çatışmazlığı
Həyat tərzi   ⁄   26.12.2019   ⁄   877  baxış

Vitamin D çatışmazlığı nədir?

D vitamini çatışmazlığı, sağlam qalmaq üçün kifayət qədər D vitamini qəbul etmədiyiniz deməkdir. Çatışmazlığı şiddətli əlamətlərə səbəb olan vitamin, bədənin bir çox fərqli funksiyası üçün istifadə olunur. Sümüyün əsas quruluş hissələrindən biri olan kalsiumun əmilməsi üçün D vitamininə ehtiyac vardır.

Gözəl oyanmaq-yuxusuzluq
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2019   ⁄   467  baxış

Hər səhər daha gözəl oyanmaq üçün nələr etməlisiniz?

İnsanı qısa zaman içində psi eliyən bir neçə səbəb vardır. Bunlardan biri susuzluq, digəri isə yuxusuzluqdur. Yuxusuzluq ilk başda sizi yormur kimi görünə bilər, sonrasında isə nə qədər zəif nöqtəmiz varsa ortaya çıxar. Ən yüngül təsirlərini saymalı olarsaq bunlardır.

Səhv doldurulmuş CV-nin aqibəti
Karyera   ⁄   24.12.2018   ⁄   1160  baxış

CV-də yazmayacağınız 6 şey

Hədəflədiyiniz işi almaq üçün CV-dəki məlumatlar çox vacibdir. CV-yə daxil edilməməsi lazım olan məlumatlar iş axtarışı prosesinə birbaşa təsir edə bilər. CV hazırlamaq karyeranız üçün atacağınız ilk və ən vacib addımlardan biridir. Düzgün hazırlanmış CV bir çox qapını aça bilər. Ancaq hazırlıqsızlıq, səhvlər və lazımsız məlumatlar iş tapmaq prosesini uzadır və istənilən mövqeyə çatmağının qarşısını alır.

Səyahətə çıxarkən
Turizm   ⁄   23.12.2018   ⁄   1382  baxış

Səyahətə çıxanlar üçün 10 faydalı məsləhət

Heç bir öhdəliyiniz olmadan dünyanı gəzmək haqda xəyal etmisiniz? Gizli arzuların həyata keçməsi hər kəs üçün əlçatandır. Ən əsası düzgün köklənmə, düşünmə qabiliyyəti və bir balaca hazırlığın olmasıdır. Bunun üçün təcrübəli səyahətçilərin bölüşdükləri 10 sirr kifayət edər. Onların köməyi ilə yeni kəşflər, müxtəlif təəssüratlar, gözəl istirahət və yeni tanışlıqlar sizin həyatınızı istənilən yaşda dəyişə bilər.

Sağlam gözlər
Həyat tərzi   ⁄   15.12.2018   ⁄   1192  baxış

Gözünüzü qorumaq üçün 10 məsləhət

Kompyuterdə işləmək, eləcə də filmə və ya videoya baxmaq, elektron kitab oxumaq gözü yorur. Gözü qorumaq üçün nə etmək lazımdır?

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   103  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   70  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   193  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   685  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   512  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.

Həyat tərzi   ⁄   15.05.2020   ⁄   533  baxış

Ağrı kəsicidən 10 qat daha təsirli!

Albalı C vitamini tərkibi ilə virus və bakteriyalara qarşı mübarizə apararaq immunitet sistemini dəstəkləyir. Güclü bir ağrı kəsicidir. 20 ədəd albalının tərkibində 12-25 mq arasında olan “antosiyanin” maddəsi var ki, bu da ağrı kəsicidən 10 qat çoxdur.

Reklam

Son yazılar

idman-sağlamlıq
Həyat tərzi   ⁄   11.09.2020   ⁄   103  baxış

Bədənin əzələ kütləsini artırmağın 5 təbii yolu

Əzələ kütlənizi təbii şəkildə artırmaq istəyirsinizsə, məşqlər arasında istirahət etməlisiniz. Bu istirahət dövrü idman qədər vacibdir. Əzələnin inkişafına bu müddət ərzində vaxt verəcəksən.

Turizm   ⁄   04.09.2020   ⁄   77  baxış

Zürafə Boyunlu Qadınlar

“Zürafə boyunlu” olaraq bilinən dünyanın ən uzun boyunlu qadınları Kayanlar adlı bir xalqın üzvləridir.  Kayan xalqı Cənub-Şərqi Asiyada- Burma və Tayland kimi də bilinən Myanmada yaşayır. Kayan qəbiləsinin üzvləri Qırmızı Karen (Kayah) xalqının bir alt qoludur. Qırmızı Karen xalqının alt qrupu olaraq bilinən Padaunglar, zürafə boyunlu qadınlardan ibarətdir. Padaung sözü Şan dilində “uzun boyun” mənasını verdiyi üçün bu qrup insanlara bu ad verilmişdir.

Biznes və texnologiya   ⁄   04.09.2020   ⁄   52  baxış

Alimlərə görə yuxu real həyatın davamıdır

Elm adamları 24 min yuxu üzərində tədqiqat apararkən  təəccüblü nəticələr əldə etdilər. Araşdırmalara görə röyalar real həyatımızın davamı ola bilər.

Dis mecunu - flor
Həyat tərzi   ⁄   04.09.2020   ⁄   70  baxış

Diş məcunundakı flor zərərlidir yoxsa faydalıdır?

Flor diş çürüklərinin qarşısını almaqda böyük əhəmiyyətə sahibdir. Diş pastasının işini müzakirə etmədən əvvəl diş çürüməsinin necə baş verdiyini izah edək.

Balıq yağının faydaları
Həyat tərzi   ⁄   10.07.2020   ⁄   193  baxış

Balıq yağının faydaları

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir? 

Biznes və texnologiya   ⁄   10.07.2020   ⁄   199  baxış

Global Game Jam Next Azərbaycan

Global Game Jam Next dünyanın hər yerində, adətən fiziki yerlərdə baş verən ancaq bu il pandemiyayla bağlı olaraq onlayn rejimdə keçiriləcək oyun quruculuğu üzrə təlim və yarış proqramıdır. Tədbir mahiyyətcə oyun inkişafına yönəlmiş hakatondur. GGJ Next – in əsas məqsədi yeniyetmələrin bir araya gələrək yaradıcı olacağı, təcrübə mübadiləsi edə biləcəyi və video oyunlardan istifadə edərək özlərini ən yaxşı şəkildə ifadə edə biləcəklərinə imkan yaratmaqdır.

Ferritin nedir
Həyat tərzi   ⁄   01.06.2020   ⁄   685  baxış

Ferritin nədir? Ferritin əksikliyinə səbəb nədir?

İnsan bədəni üçün zəruri minerallardan biri olan dəmir, oksigen daşıyan qırmızı qan hüceyrələrində olan hemoglobinin (HGB) istehsalı üçün istifadə olunur. Dəmir səviyyəsinin aşağı olması qırmızı qan hüceyrələrinin lazımınca oksigenlənməməsinə və beləliklə daha az istehsalına səbəb olur.

Sarimsaq
Həyat tərzi   ⁄   20.05.2020   ⁄   512  baxış

Bu qidalar qaraciyəri təmizləyir

Orqanizmamızın ən vacib orqanlarından biri olan qaraciyərin təzələnməsində sağlım qidalanma böyük rol oynayır. Toksinləri xaric edərək yeniləyən bəzi qidalar qaraciyərin sağlamlığını qoruyur.

Həyat tərzi   ⁄   15.05.2020   ⁄   533  baxış

Ağrı kəsicidən 10 qat daha təsirli!

Albalı C vitamini tərkibi ilə virus və bakteriyalara qarşı mübarizə apararaq immunitet sistemini dəstəkləyir. Güclü bir ağrı kəsicidir. 20 ədəd albalının tərkibində 12-25 mq arasında olan “antosiyanin” maddəsi var ki, bu da ağrı kəsicidən 10 qat çoxdur.

qara duyu nedir
Həyat tərzi   ⁄   12.05.2020   ⁄   505  baxış

Qara düyü nədir? Qara düyünün faydaları nələrdir?

Qara düyü son illərdə faydaları ilə çox məşhur oldu. Tərkibində yüksək miqdarda lif və minerallar olan qara düyünün ürək xəstəlikləri və xərçəngdən qoruyucu ola biləcəyi də deyilir. Bəs bu qara düyü nədir, faydaları nədir? Qara düyü necə bişirilir?